nedjelja, 13.08.2006.

Prekid

I tako nakon muka koje sam provodio, dok sam bio nesretno zaljubljen, a ona me vukla za nos! Shvatio sam da to vise nema smisla! Niti me nevoli, a još mi k tome mulja! Nije vrijedno truda više! I dogodio se prekid! Premda je VOLIM više od ićega, premda mi fali najviše na svijetu, neću više biti njen, neću biti budala kojom se igra! Makar ću biti sjeban jako,jako dugo, makar će mi jako jako faliti, neželim je ni vidjeti,niti joj biti frend! Nezelim nikakav kontakt s njom! Nije me bitno šta će bit samnom važno je da sad bar znam na ćemu sam! Bar znam da je kraj! Sada je ostala samo nada da ću možda jednom upoznat djevojku koja će me voljeti, ali ono pravo voljeti, kojoj neću biti samo hir! Ona koja će me razumjeti! Kojoj ću biti sve! Djevojko moja gdje si? Dođi mi i usreći me, dođi i izbavi me iz ove tame, pokaži mi svjetlost, daj da osjetim toplinu ljubavi! Čekam te, dođi mi , molim te....

| 03:40 | Komentiraj (10) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Copyright © pk_freak - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


TUGA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us









KAKO DA BUDEM SRETAN,KAD NEMAM NIKOGA ZA KOG ĆU SE BUDITI, NIKOGA KO ĆE ME VOLJETI , NIKOGA KO ĆE BITI UZ MENE....