srijeda, 09.08.2006.

Rođendan

Jućer je bio njen rođendan, rođendan moje ljubavi! htio sam je iznenaditi, pošto znam sto voli, kupio sam joj poklon, plisanog medu, i mirisne svijeće koje ona obožava i sve sam to zamoto u zeleni omot pošto ona voli zelenu boju!Uzto sam joj napiso ljubavno pismo koje sam smišljo cijelu predhodnu noć.Našli smo se na glavnom kolodvoru, kad sam je ugledao zadrhtio sam, bila je redivna,preljepa, imala je kratku crnu haljinicu i starke,tamno smeđu raspuštenu kosu,kao da je došla iz najljepših mojih snova, bila je tako sexy!Iznenadio sam je noćnim piknikom u maksimiru, ležali smo na dekici, jeli pizzu, slušali glazbu, ljubili se, mazili...dali smo se jedno drugom, nigdje nije bilo nikoga, bili smo kao na pustom otoku, iz daljine se ćulo navijanje navijaća na dinamovom stadijonu jer su igrali dinamo i arsenal... Da imam mogućnosti poklonio bi joj cijeli svijet, al nemam pa se nadam da ovo moje skromno iznenađenje bilo ok! Ak niš drugo bilo je od srca! Dojmila se sretnom, neznam dali je uistinu bila sretna ali se iskreno nadam. i tako smo bili od 8 navečer pa do 11. Kad smo se vračali doma, nije bilo tramvaja, pa smo se vraćali pješke do gl.kolodvora, okruženi hrpon razoćaranih navijača Dinama. Hodali smo tako držeći se za ruke, da nas je netko vidio pomislio bi da smo sretni,al ne! To je samo vanjska maska! Al u našim srcima krije se tajna, jer ona mene nevoli, a ja bi za nju dao život! Sve bi dao da mi je samo rekla dvije slatke riječi : VOLIM TE! Al znam da to nikad više neću čuti iz njenih usta! Ah kad bi znao kako vratit njenu ljubav,kako ju ponovo zavest... sve me to podsjeća na jednu pjesmu , ' Rekla mi je prvu večer , rekla mi je sve, možeš imat moje tijelo ,ai dušu ne ' Kad sam se vratio kući bio sam sretan, al sada ponovo znam da me nevoli i ponovo umirem, umirem u duši...

| 17:06 | Komentiraj (4) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Copyright © pk_freak - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


TUGA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us









KAKO DA BUDEM SRETAN,KAD NEMAM NIKOGA ZA KOG ĆU SE BUDITI, NIKOGA KO ĆE ME VOLJETI , NIKOGA KO ĆE BITI UZ MENE....