Live at the Garden

Music:
* Pearl Jam
* Scorpions
* Guns'N Roses
* Alicia Keys
* Toto
* Bon Jovi
* Eric Clapton
* Urban
* Janis Joplin
* Nirvana
* Led Zeppelin
* Aerosmith
* Pink Floyd
* The Doors
* Whitesnake
* Skid Row
* Parni valjak
* Prljavo kazalište
* Haustor
* Bob Marley
* Deep Purple
* Bad Company
* Santana
* U2
* Soundgarden


Love:
* glazba
* alkohol
* plesanje
* životinje
* košarka
* Lestat
* more
* žabe
* marihuana smokin
* vampiri
* frendovi
* starci
* grunge
* rock
* Jess
* Seka
* izlasci
* pjevanje
* msn
* starke
* marte
* ljubičasto
* zeleno
* Medo
* Alfi
* Kimmy
* slatkiši


Hate:
* dosada
* umišljenost
* dvoličnost
* ljubav
* laž
* pčele
* nevjera
* marcipan
* Severina
* cajke
* vježbanje
* cigarete
* egoizam
* ružičasto


"Svijet je plastično mjesto bez imalo duše i morala gdje je istinski osjećaj postao prava rijetkost."





< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... NE/DA

design: Narodna Metalurgija

*Layla

Svi tvrde da postoji jedan svijet...
Ja tvrdim da postoje dva...
Jedan je moj,
A drugi dijelite kako hoćete...



"Nemam više želje ni za što stoga upamti:
Bolje je izgorjeti nego uvenuti!
"






Linkovi...


legalizacija marihuane

DženiTalije

Nautilus

Tequila Sisters

Direkt
Delay

Akasha - moj blog

prijatelji životinja

Pearl Jam club

Mitrra- the band

youtube

google

blog.hr




Bila je lijepa,
I svi su je gledali,
Osim njega.
Bila je prolazila parkom,
I svi su joj se divili,
Osim njega.
Sada nje više nema,
I svi su je zaboravili,
Osim njega.




"Život nema smisla,sve je loše,ne možemo promijeniti činjenice.Čemu,dakle,sve to?Zabavljajmo se i zaboravimo bijedan život!"


*Layla





Free Music

Free Music



Free Music




















srijeda, 17.09.2008.

Life after Death...?

Najgori zasmrtni život kojega mogu zamisliti jest pakao.
Drugi najgori mogao bi biti raj.



Utjeha kose...

Gledao sam te sinoć.U snu.Tužnu.Mrtvu.
U dvorani kobnoj, u idili cvijeća,
Na visokom odru, u agoniji svijeća,
Gotov da ti predam život kao žrtvu.

Nisam plako.Nisam.Zapanjen sam stao
U dvorani kobnoj, punoj smrti krasne,
Sumnjajući da su tamne oči jasne
Odakle mi nekad bolji život sjao.

Sve baš, sve je mrtvo: oči, dah i ruke,
Sve što očajanjem htjedoh da oživim
U slijepoj stravi i u strastima muke,

U dvorani kobnoj, mislima u sivim.
Samo kosa tvoja još je bila živa,
Pa mi reče: - Miruj! U smrti se sniva.


Zar nema izlaza? Zar je usmaljenost univerzalna? Zar je nemir životna činjenica? Zar je bolje to prihvatiti nego neprestano tražiti pogrešna rješenja? Brak nije lijek za usamljenost.Djeca odrastu i odu.Ljubavnici nisu lijek za sve.Seks nije konačno rješenje...ako ste život pretvorili u dugu bolest,
onda je smrt jedini lijek...


Što ćeš dati?

Što ćeš dati
kad smrt zakuca na tvoja vrata?

Punina mojega života-
slatko vino jesenjih dana i ljetnih noći,
moje malo blago prikupljeno tijekom godina
i sati ispunjenih življenjem.

To će biti moj dar.
Kad smrt zakuca na moja vrata.



Vjerujem u život nakon smrti.
Kako god bilo, ne plačite za mnom.Dobro sam i voljet ću vas što god se dogodilo.Ovo je moj put.Loves Deja...




/ komentiraj (14) / printaj/ # / UPS!!! /


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.