Cursors



pjevačica

28.10.2006., subota

Danas mi je rooođeendaaan!!!
Napokon da san i to dočekala!Iman 16 godina za one koji ne znaju..
Noćas su me izgnjavili porukama..hehe..najbolji su!Svi su mi ih počeli slat od otprilike ponoć do 1 ipo!Probudia me onaj prodorni zvuk za poruku negdi oko 1 i ja sa gledan pa ko mi šalje poruku u ivu uru kad ja ono pogledan na mob 15 poruka!!I onda san se sitila pa rođendan mi je..al ako ćemo gledat to kako triba ja se u ponoć nisan još bila rodila..rođena san u 7 manje kvarat!Al kako san bila sritna kad san vidila te puste poruke..al san se natrošila za odgovorit!
Evo van popis stvari šta san prvo napravila:
Prva poruka: lude Andrea i Marga u 00:03!Cure nadan se da niste uvatile Marginu sestru u nezgodnom položaju..hehe..blabla
Prva misao: pa znate već da meni u minuti glavom proletu miljun stvari pa ću nabrojat par..
''uh šta me češe uho'',''jeba vas pas šta me budite u ovu uru s tin porukama''(al bilo mi ih je drago vidit),''piša mi se''..
Prva pametna misao: znate već da toga nema kod mene!Al mislin da se i ovo može ubrojat u to..''kako ću se stuć u ovon mraku do wc-a''dead
Prva pisma šta san je poslušala: ''Promiscuous'' Nelly Furtado ft Timbaland (a trenutno slušan basement jaxx ''take me back to ur house'')
Prva osoba s kojon san popričala: moje činčile Sunčica i Njuško koji su jedini bili budno oko 1 ure!
Prvo šta san stavila u usta: neko gorko sranje..nešto mutno u čemu plivaju bakterije..odvratno i bljutavo,gorko..aghhh!Ljiga..To ka obnavlja želudac od pustih antibiotika šta san ih pila!mad
Prva osoba na koju san pomislila: mislin da ću to zadržat za sebe..hihi..cerek
Prva ocjena šta san je dobila: pa evo baš jutros san dobila 5 iz etike!
Neznan šta bi još stavila ako vas šta zanima pitajte!!
SRETAN MI ROĐENDAN!!Ah osjećan se staro..a usput čestitan rođendan Ivani..poooosa..njoj je isto danas,čak smo skupa izašle u novinama ko bebači!Hehe..ljubin vas svih!kisskiss

- 12:13 - gukni golube (7) - jel ovo iko printa?! - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Abecedarij