Cursors



pjevačica

04.06.2006., nedjelja

Sad ću samo napisat par porukica:

JELIĆU- ne kužim šta ti je ovo tribalo...kao prvo za tvoju informaciju ja ne crnim 8D jer sam i sama bila u njemu tako da nemam nikakve koristi od toga...a ako misliš na bisere...možda si samo ljubomoran šta i vi niste imali takve!!!ljubomoru nemožeš ličit vriđanjem!i tebi cmokić...

XY- ja ne kužim jel ovo tribala bit uvreda il šta?!?!pojasni kad ponovno svratiš...ok? i još nešto..kave srdelice?!?!?!šta ti je to, majke ti?!?!

F GUMP- pa ti stvarno tribaš nabavit život...čini mi se da nemaš pametnijeg posla nego meni zauzimat prostor za komentare!!!daj okani me se i aj tamo ministrirat u crkvicu...ministranti se tako ne ponašaju-žišku?!?!

VEEEEEEEELIKI kissssssss: Bolanči i Vuletiću (neznam kako ću doć do vašeg bloga al ok..), 2kac, Deli, Pavo, Žeky, tinchek, Maya, Pupsy, m......itd...i cilom 1C, a i 1B jer znam da mi neki dolaze...hah!
- 08:46 - gukni golube (8) - jel ovo iko printa?! - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Abecedarij