Cursors



pjevačica

14.05.2006., nedjelja

predah!

Malo ćemo napustit bisere jer vidim da vam se baš ne čitaju!
Pa ne znam šta bi vam pisala samo bi vas tila pitat jel iko gleda Laguna Beach? To vam je serija s mtv-a! Preeeeeeeeeeejaka je!!! Ja sam se tako uživila u to da sam skoro zaplakala na prošlu epizodu...strava! A nikad ne plačem! A ima jedan lik - Stephen...on vam je sladak do besvijesti!!! To je najlipši tip kojeg sam ja ikad vidila! (dobro, skoro najlipši...) Ako želite vidit njegovu slikicu samo ajte na google pod slike i udrite 'Laguna beach stephen' i izać će vam njegove slike! A ja nisam ništa stavljala zato šta mi ne ide baš to formatiranje! Ali taj 'trud' da pronađete sliku će vam se virujte isplatit! I još nešto...pisma koja je ka na početku serije koju piva Hillary Duff, 'come clean' je stvarno super kawaii! Ne znam kako ćete to nać al propuštate super stvar!
Veeeeeeeeeeeelikiiiiiiiii pozz:
Holdenu (njemu i jedan big kiss!), Delly koja mi se jadnica nadosađivala ovaj vikend (meni je bilo savršeno, tribala si ostat), m, viki, puknutoj maloj, nice girl, pupsy, kraljici, gracki i lari, auto motu...ma mogla bi ovako do sutra!!! Ukratko svima koji me posjećuju!

- 17:11 - gukni golube (27) - jel ovo iko printa?! - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Abecedarij