Cursors



pjevačica

05.05.2006., petak

Sad ću držat malo bisere iz osnovne

POVIJEST:

Odaka je tribalo pitat a zvoni za po minute!
Odak: evo samo da spremin knjige (i poteže se po učionici)

Mate: kontracepcijski logori

prof: u 4. ratu bi sve bilo uništeno pa bi se gađali kamenjem, praćkama. Lukom i strijelom...
Odak: uzmeš franju pa nekog u oko!

prof: na čelu banovine je bio tko?
Igor: ban
prof: a do njega?
Igor: banica!

Odak: umisto koji čevap – koja pljeskavica!
umisto dlaka u jajetu – jaje u dlaci!

Prof (Blanki): a sad ćeš se uznojit za ovo pitanje, a ako ne odgovoriš nećeš se uznojit!
Odak: a šta ako se uznoji i ne odgovori?

Beka: di je Kaća?
Odak: Ušinjo je iša kući! (izgovara se ko Ronaldinjo)

Prof pustija Matu i Odaka priko sata da idu pojest sendvič do kraja
Hrga: a mogu li ja žvakat patiku?


HRVATSKI:

Haiku:
Hrga: Cetina teče,
Poplava nosi ljude,
Omiš bez struje!

Odak:gledam,
gledam, gledam,
crna točka!

Odak: gledam nebo,
pticu udria grom,
sunce sja!

Ljubo: Ležim u travi,
Sjekira u glavi,
Dan je lijep!

Mate: gledam kroz prozor,
Hipofiza me boli,
Šleper prolazi!

Marin: plutam morem,
morski pas za mnom,
more je crveno!

Marin: deva pliva,
krokodil je jede,
dan je lijep!

Odak: ti si me uvrijedioooo!
Igor: moi?
Profa: šta ćemo sad i Francuski?
Igor: ma ne znam ja ni Hrvatski!


Lekcija tvorba riječi
Profa: što mogu napravit od ove riječi jedan?
Hrga: izbrisat je!
Profa: a od noć?
Matas: mrak!
Profa: od riječi škola?
Beka: možemo je zapalit!

Igor:
-nad: nad-papkar
-od: od-alamiti, od-sakatiti
-po: po-mokriti
-pod: pod-rignuti

Igor: ja nisam siguran oću li ić u kazalište zato ću dignit jedan ipo prst (cili srednji i pola kažiprsta)

Igor (Mihi): fafčino ružna!

Igor (Kaći): ne serkaj! Nastavnice, ovo šupćeto mi je povuklo zavjesu (pa mu je sunce smetalo)

Odak: obisit ću te za jaja!
Igor: Krsto Frankopan se obisia za oči!

Hrga: slomit ću ti noge i natirat te da hodaš!

Igor: falsifikatsko govno!

Igor: srca ti balavog!

Igor (Beki): mami ti se linjaju brkovi!

Igor: Beka sa brkovima svira tamburicu!

Odak: za koliko žnjika?
Igor: još malo pa sad će...za po ure!

Beka: jesi ti načepia oko?!?!?

Profa: jeste bili jučer na Marjanu?
Hrga: jesmo, vatali zjake!
Odak: uvatili smo 3!

Igor: mogu li obrisat ploču, ja sam reduša!

Profa: Odakle je Jure Kaštelan?
Igor: iz Kaštela!

Marin: jeli Bela Krležin pas? (to mu je žena!)

Za zadaću smo imali temu ''zbogom osnovna školo''
Hrga: mogu li ja drugu temu jer neću otić iz osnovne!

Profa: Vuletiću, šta ćeš upisat?
Igor: prvu štrebersku!

Igor: SDP – stranka duševno poremećenih!

Igor: mama ti je proslavljeni pas šnaucer!

Profa: ali ti Odače čitaš lektiru?
Odak: pa knjiga je moj prijatelj!
Profa: pa otkad?
Odak: od onda kad je bia sunčan dan i padala je kiša!

Igor drži malu špigetu u ruci i kaže: ajmo preskakat vijaću!

Beka: Hrvati i Turci – Hrvati i kurci

Igor (Hrgi): canjugo!

ps. neće me bit neko vrime...neću stavljat posteve, al ću vas komentirat...kissssssssssss!

- 08:25 - gukni golube (27) - jel ovo iko printa?! - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Abecedarij