Cursors



pjevačica

29.04.2006., subota

Napokon biseri...

Hrvatski:

Trebali smo nać grešku u rečenici: voziš zeleno auto
Mušura:tamo treba stavit meko š!

Profa: što je Prometej ukrao Hefestu i poklonio ljudima?
Mušura: šlapu!

Profa: Mušura ajde u WC tamo si pametniji!

Profa: voljela bih ići s vama na ekskurziju samo da Mušuru utopim u Lloret de mar!

Mušura piva po Sevinoj pismi (štikla): trisnut ću te da se ne vidi!

Ja: vidila san jučer ježa kraj škole, a danas miša u školi!
Mihojević: uh...mrzin te gmazove!!!

Profa: Ivane, ti si zaspao i prije nego što si se probudio!

Dinko je jaaako ''puha nos''...Moreno:sad to pokaži profi!
Profa: Moreno zašto moraš biti tako degutantan?!?!?
(Ja: to mu je u krvi...)

Engleski:

Petar izvalia glupost, profa: nemoj Petre po guzi ću te tuć...

-Evo pitanje za svih...KAKO SE ZOVE TIP KOJI PRAVI PIZZU?
Profa: picaroš

Moreno pita profu oće izać s njim na Valentinovo...ona je ostala bez teksta...
Ja: ma daj s tobom ne izlaze ni učenice a kamoli profesorice!

Nikola: Charlie je ima metar i ćevap!(Rain man)

Profa: 3 (ocjena) ima veliki raspon od 2.5 do 3.4, ali ja pamtim kakva je to trica!
Udiljak: ali u svjedodžbi ne piše 3-ali ovo je jako, jako dobra trica!

Profa: mogu i ja pogriješit od pustog znanja!

Profa: nije smak svijeta imat jedan, to je jedna vrlo lijepa ocjena...potiče te na rad!



- 22:56 - gukni golube (15) - jel ovo iko printa?! - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Abecedarij