četvrtak, 03.01.2008.

NIJE!!

Nije me poput tebe život milovao,
nije me štedio,niti me se sjetio!
Poput vite grane slamao me,
poput jutarnje rose s
travćice skidao me i
s bolom u bol pretakao me!
Nisu mi oći srećom sjajile,
nisu me kiše milovale već
su se s suzama stapale
dok su orkani i bure
umornu dušu šibale!
Nije mi poput zlata sunce sjalo
već mi je krišom suze kralo
i nije mi srce ogrijalo
nego ga samo opijalo!
Nije meni poput tebe sve
ravno bilo i tjelo nije
tajnu krilo,voljet je ono htjelo
sad zna da voljet nije smjelo.
Nisu mi zvjezde noću sjale,
niti mjesec otkrivao pute,
hodajući ljubila sam
sama svoje skute!
Nije meni zora svitala
nit mi majka dvore kitila,
nije meni sudba laka,
nit osjetih miris maka,
ni miris ruže crvene
jer u meni odavno
sve UVENE!!!

- 14:23 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (11)
Prosinac 2007 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ovdje su pjesme posvečene mojoj ljubavi,
prijateljima,mojim najdražima i svima ljudima
dobra srca, koji djele iste ili približne osječaje

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

thumbupBROJ POSJETITELJAthumbup


click here to get a free hit counter
free hit counter code