ponedjeljak, 10.12.2007.

NADA U NOVI DAN!!!

Još jedna u nizu besanih noći bliži se svom kraju.
Ti sada spavaš,a mene neke stare pijesme podsječaju
na tebe.I ako davno sve je to bilo,ponekad mi se čini
da sam samo sanjala.U daljini se čuje vlak,nosi neke
nepoznate ljude u duge i tople zagrljaje.
Tako si daleko!Možda ćeš jednom pomisliti na mene,
bar na tren.Sam Bog zna koliko sam željela biti
pored tebe kad jednog jutra otvoriš oći.
Nisi mi dopustio!Sada te molim,proklinjem,pokloni
mi samo jedan dan;samo jedan dan
za viječnu utjehu!Siječanja su još sviježa
i bole više nego ranije,svakog se dana iznova
otvaraju stare rane i tište i peku!
Tad tražim neke glupe razloge za suze!
Bojim se da priznam da ja to plaćem
zbog tebe-zbog nas!
Plavi se još jedan dan i nosi još jednu
novu bol i nadu da ćeš mi se vratiti,
nadu koja vijećno živi al nikad da postane stvarnost!

- 12:04 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (11)
Prosinac 2007 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ovdje su pjesme posvečene mojoj ljubavi,
prijateljima,mojim najdražima i svima ljudima
dobra srca, koji djele iste ili približne osječaje

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

thumbupBROJ POSJETITELJAthumbup


click here to get a free hit counter
free hit counter code