četvrtak, 06.12.2007.

MOJ MIKI!!

Sanjala sam te moćas-stalno te sanjam!
Zovem te i proklinjem da mi kažeš zašto
si me napustio,zašto je među nama gotovo?
Cijeli dan sam besmisleno lutala,tražila sam te
i ako sam znala da ti miljama daleko doživljavaš
neke nove strahove i strepiš nad svojim životom
i životima svojih boraca.
Kad si pošao na bojište-plakala sam:
razmijenili smo rijeći i obečali jedno drugom viječnu ljubav!
Ja sam svoju rijeć održala,ali ti si svoju ostavio tamo
među stotinama nepomićnih tijela,a odande si donio
samu hladnoču i drskost.Miki zašto?
Usprkos tvojoj hladnoči još te volim i ako mi stvaraš
bol ipak sam još jaka i ipak imam snage da ustrajem.
Zašto ti ovo pišem ima li smisla?Volim te...!
Nikog nisam tako voljela vjeruj!Na papiru zvući
otrcano,drugačije i ti tako misliš,ali znaj da nije
istina ja te volim i to je istina.
Siječaš se kad si govorio da sam tvoja jedina
žena koje nema,a koja je ipak nađena oboje smo znali
što to znači.Volio si me!Zašto mili?Zašto si se
vratio drukćčiji i mene krivio za sve:zar više nisam
bila dostojna tvoje ljubavi ili je možda posrijedi bila druga?
Ne mogu da vjerujem da si mi hladnokrvno okrenuo
glavu i zaboravio svaki naš minut ljubavi i moje
suze koje si brisao odlazeci na bojište.
Zašto?Zašto mi nisi naveo bar jedan razlog tvog odlaska,
tvoje hladnoče da danas ne krivim sebe i da
nestrepim dali će me sutra snaći ista bol!
Zašto Miki?

- 12:57 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (11)
Prosinac 2007 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ovdje su pjesme posvečene mojoj ljubavi,
prijateljima,mojim najdražima i svima ljudima
dobra srca, koji djele iste ili približne osječaje

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

thumbupBROJ POSJETITELJAthumbup


click here to get a free hit counter
free hit counter code