04

srijeda

siječanj

2012

STAKLENA

Zaustavljena sam u slici
nekog nestaloga vremena
izradjenoj u tehnici
assemblagea.

(ne ovoj dolje
ovo je tek skica
nestvarnosti
uokvirena u duplericu
knjiznoga bloka,
i skicirana objektivom
starog fotografa)

Od komadica stakala sam
sacuvanih nakon kraha.
Zaljepljena na maketu
salonskog piana
Negdje ispod haljine boje dima
staklasta ali fiksirana
prozirna ali obojana
bojama bijeloga spektra..

(koji uzgred receno
u sliku dodaje
cetvrtu dimenziju
ugradjujuci u nju
smijelost osjecaja)


Zaustavljena sam
u tvome pogledu
uz rub kreveta
Nogu obnazenih
ispod tvojih kapaka
Udaljena neshatljivosti Svemira

Zaustavljena u haljini prabake
u pokusaju da gestama odglumim
neku proslu sebe
bez reinkarnacije sam vracena
u zaustavljeno vrijeme...
i iz komadica stakala sam
ozivljena

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.