...ko je kul ima moc...


!vI mozda jeste kUl al Ja san KuulijAA : P

¨----->JOJ pa znan da ste me cekali vec dugoooo vrimena i evo ja opet nakon dugoooo vrimena opet pisen jedan dugiiii post!!!!!a sta da van kazen,vidin da me citate u lipon broju i ja vas citan koliko mogu i stignen i tako to.....!¨!!a sad da ne duljin i da ne postanen dosadna:D iden dalje!!!

----->slijedi: PIP 2006!!!! :)

neznan sta bi puno mogla napisa o natjecanju u Puli osin da je bilo predobro!!putovanje tamo i nazad je bilo zakon,samo petak je bar meni bia malo sjeban,jer san se isvadala sa radon a dragi baja i njegova kompanija (boska i marelic) su mi dali slatki narancasti sokic u kojen se nalazilo 10 leksativa ili kako vec, no sve je to dobro!!!neka malo!!nemoze bi sve savrseno,!mi smo imali 3 ekipe,2 mlade i jednu stariju,bili smo 7, 9 i zadnji:)!!!!hah!!evo putem ovog posta tila bi pozdravit sve moguce ljude prvo moje odred:),jadranovce,brodosplitovce,rijecane,puljane i ono sve bas sve i one retro zenske iz sobe koje nisu izlazile nego su samo spavale i smijale se nasen govoru!!!nadan se da ce mo se opet svi vidit o lipon broju a do tada ljudi moji uzivajte !!a sa cu stavi slike:)))) :

:)S.K. "MEJE"


:)ODJEBA ZELENU, USA U PLAVU BOJU , SVE NAS JE IZDA ,MA NEK JEBE MATER SVOJU!!! :D


:)AMO KARIMATI DIZITE TO MALO BRZE ;)!!!


MI LUDI KARIMATI
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

PIJ NARODE
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

NAŠ MINI DOM
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


------->A BIJA JE i ŠPURIJUs
pa eto ljudi....prvi aprila je svira špurijus i no coment...koncert je bija predobar...bar sta se špurijusa tiče,šteta zbog no comenta,,,,ekipa se skroz razišla kad su oni došli al jebiga....koin je kriv kad nisu sa mejasmijeh....a jebate....na koncertu smo se izšutali....dobili batina...a ono ekipa je bila nabrijana do daske.....ludnica

evo ih....ludi su..hehe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

a evo i mene,male kate i deje
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

haha...a evo i jakičeve noge u zraku
i abu hasan se vidi,tako treba momci

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


....ljudi pozdrav i do slusanja.........

- 15:10 - Komentari ( 19) - Isprintaj - #