...ko je kul ima moc...


pozdrav velikiiiiiii svima vama judi moi!!!!!! : )

----->EVO VRATILA SAN SE NAPOKON : )


evo ka sta vidite ponovo nakon nekih jebenih 2 miseca ponovo pisen post!!!!heheeh!!!a sta ja mogu kad moja draga super mama ne place racune jer misli da ih nije potrebno plati na vrime!!!!!eto toliko o tome da mi nebi mislili da san odustala od svog SUPAR KUL BLOGA!!!HAHAHAHA!!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us


----->I inikom nije lepše neg' je nam

e moj frajeru ti si naivan
ako misliš da to pali kod nas
imaš dobar dribling a praviš se lud
tebe treba na sud
zar nisi sretan što si tu
nije bolje ni u snu

i nikom nije lepše neg' je nam
samo da je tako svaki dan
nogomet je prava stvar
mi smo savršeni par
stari ti i ja
mi smo kmeta dva
tebe oče volim ja
abada abada

izvini treneru nisam bio budan
nisam znao da je teren tvrd
proigr'o sam loptu
fulao sam šut
nemoj i mene na sud
ja sam sretan što sam tu
nije mi bolje ni u snu

i nikom nije lepše neg' je nam
samo da je tako svaki dan
nogomet je prava stvar
mi smo savršeni par
stari ti i ja
mi smo kmeta dva
tebe oče volim ja
abada abada


----->I NAS SE DOM NAPOOOOKON OTVORIA!!!!!dom je sad stvaRNO ZASIGURNO OTVOREN, U PETAK JE KONCER "ORUZJEM PROTIV OTMICARA" UPAD JE 20 KN PA TAKO AKO JE KO VOLJAN IC NEKA DODE I BI CE PRISIVKI MAICA I BEDEVA SVE ZA NEKE JEFTINE KUNE!!!!DODITE LJUDI IPAK JE OTVORENJA , E I U 1 MISEC SVIRAJU BAMBIXI!!!!!!!!!POZDRAV!!!!!!!

Provedimo vikend zajednook ludo
moram da te pitam
što te veže za prijatelja mog
misli na sebe
zagledaj se u mene
provedimo vikend zajedno

ljubav je priča iz lažnih magazina
ljubav je miljama daleko od nas
kada me provociraš
nalazim da ti se sviđam
ne furaj se djevojko na nas

upamti jednu stvar
u ništa nisam siguran
osim da te loše zabavljam

nudim ti šokove
imbecilne tulume
nudim ti popljuvane gradske ulice
nudim ti dosadu peting i disko muziku
al´ nema veze
može i gore

upamti jednu stvar
u ništa nisam siguran
osim da te loše zabavljam
OK ludo
moram da te pitam
što te veže za prijatelja mog
misli na sebe
zagledaj se u mene
provedimo vikend zajedno


------>I SA VIIIJESTI!!!!HEHE; )

Četrdesetdvogodišnji Glinjanin je vrijeđao i tukao svoju ženu. Tukao je i djecu.
On je dobio kaznenu prijavu zbog nasilničkog ponašanja. Ona zbog zapuštanja i zlostavljanja.


SISAK - Muškarac iz Gline uhapšen je zbog nasilničkog
ponašanja prema supruzi i djeci, priopćila je sisačko-moslavačka Policijska uprava.

U kriminalističkoj obradi policija je saznala da je

ponižavao suprugu vrijeđajući je i tukući
u nazočnosti dvoje maloljetne djece te da

se u obiteljskoj kući u Glini od 2003. više puta nasilnički ponašao prema obitelji.

Utvrđeno je također da je 4. prosinca ugasio cigaretu na zapešću svoje
maloljetne kćeri i udarao je.

Kaznena prijava bit će podnesena i protiv majke, jer je
u kriminalističkoj obradi utvrđeno da je i ona zanemarila
svoje roditeljske obveze i bit će kazneno prijavljena zbog njihova zapuštanja i zlostavljanja.



- 20:05 - Komentari ( 19) - Isprintaj - #