Mr. Fingers

Ove nebuloze pisane su 19.09.2006., to je utorak

Davim vas o Ivana Anić

Photobucket - Video and Image Hosting
Greatest thrill
Not to kill
But to have the prize of the night
Hypocrite
Wannabe friend
13th disciple who betrayed me for nothing!

Last dance, first kiss
Your touch, my bliss
Beauty always comes with dark thoughts




Nemojte doživljavati šokove jer vam pišem već drugi put ovaj mjesec..... drugi put u par dana!

Al ne mojte sada preskočit onaj prošli post!

Razlog je poseban, zove se, bjebjebje, naslućujete iz naslova. (ak netko SLUČAJNO ne kuži, o Ivani anić)

moram vam malo propagirati njezine vokalne sposobnosti
vi znate kako moj najdraži bend traži pevaljku, e pa ok! kaže da je ona među favoritima.
A ako ok! to kaže,,, znači da je tako!

Kud je zgodna kud dobro pjeva....

i tak....

ljudi ja se zezam, ono iz prošlog posta
i pa šta ak si hoću kupit tokio hotel majicu, smatram da je moj imidž dovoljno jak da to podnese
kad mogu bit sa ležaljkom za sunce u kafiću prepunom metalaca koji furaju na vamp, blijedo i sl., malo je stvari koje ne mogu

i neću operrirat nos
fuj
uzmu neke škare, i skroz agresivno nešt unutra režu i kidaju.... ko da uzmeš letvu i mlatiš.... po..... negdje već..... ne dam ja svoj nos! ko po mrtvacu kopaju i natežu, užas!


i tak.... ivana, ti si ponos hrvatske! Kad može sandra našić možeš i ti, zašto ne?
premda sam čitao neke forume u kojima su svašta govorili o nw, nešt tipa da je sve ovo veliki marketinški trik, da novu pjevačicu imaju već odavno u planu i sl. ne znam....

mislim da imaš šanse dobre curo, go girl!!!
go, go, go, go, go shiny
svašt su govorili i protiv tuomasa i svih.... znam da su bogati i slavni i umišljeni, to mora bit tako, kao npr. paris hilton. pa ona je baš prirodna, nju slava nije mijenjala.....

paris, PARIS!!!!!

<< Arhiva >>