Mr. Fingers

Ove nebuloze pisane su 17.09.2006., to je nedjelja

Davim vas o So dark the con of man

O fredlani gruntibugli
tvoje mikturacije su mi
kao plurdlani garblebloči i lurdgni sni

Grupe, preklinjem te
moj funtni turlingdrome

I huptozno dranglaj me krinklim bindlvurdlama
ili ću te baciti u gobervarte svojim blarglmrvilom, vidit ćeš još!!!





i kak vam se sviđa?
meni je baš super. Obožavam knjigu/film vodič krozgalaksiju!!! film sam gledal prošlog ljeta i izgubio sam ga, i bio bih zahvalan da mi ga netko od vas, cijenjeno moje čitateljstvo koje tak puno komentira, nabavi.

jel znate možd hoće mi ona draga teta na pijaci zamijenit majicu? one s bendovima? kupio sam jednu, malo je velikasta...
i takkk.....
meni je super....
moj isprazni život, koji nema smisla...
što mogu više poželjeti?

Još te volim
kad te zgledam u trbuhu mi nešt lupa
daleko od kamere, daleko od pumpice za krv
al kad mi se približiš lijevom oku, približiš se i mozgu!

neću više pisat pjesme jer mi svi govorite ma suuuuper je iako ih ni ne kužite niti vam se sviđaju.

i ne, ne volimo nekoga svim srcem nego mozgom jebate!
Srce pumpa krv, mozak je za te ljubavne pizdarije kriv, i sve ostalo!

obožavam lacuna coil... rac, thx!!!!

de dosadno mi je
dosadan sam sam sebi

e idem operirat nos!!! happy, happy, happy
ili malog? ne mogu se odlučit

i sphinx, drago mi je što ipak pišeš! stvarno!mogao bih ti ovo napisati i kao komentar, budući da znam da svi posjećuju moj blog jednom mjesečno jer tako često otprilike i pišem... mislim, ak uopće posjećuju...

pogotovo netko tko je završio moju školu i dio je elite koja se već snašla u zg i pre fensi je da još komunicira s nama (to se ne odnosi na tebe sphinx)

(ov(ul)acije publike, nakon onog govora pisat ću-neću, pa su svi tužni i govore joj de molim te piši, imaš suuupač blog, pa prestaneš pisat i ljudi režu vene, pa slijedi veliki comeback, i svi su u deliriju.... ja sam dio tog delirija.... te masovne halucinacije......)

kak ide ona neka r'n'b pjesmica
i'm still in love with you.... boy.... ;))))) ;p
mama, just kill the man... put a gun against his head....
greathest thrill, not to kill, but to have the price of the night....
i will survive
and everytime i try to fly i fall without my wings i fell so small... guess i need u baby
baby can't u see, i'm calling... guy like u, should have a warning,,, it's dangerous.... and i love it.....
stars are blind.... na-na-na... i'll show u mine....


u jebate al sam se raspjeval.....

e slažem puzle od 2000 kom, već mjesec dana....
složio sam 200-ak, ne da mi se više i nisam soremao sobu zadnjih mjesec dana, jer sam se bojao da ću usisati koju puzlu....
sinoć je nered postao nepodnošljiv.....
nisam imao izbora....
uzeo sam gospodina P(r)aška u ruke i sjebao venecijanere....
a zatim mog dragog prijatelja, ja ga zovem Sisko, puno ime mu je Usisavač.... nas dvojica smo proživjeli brojne sretne trenutke zajedno....
sinoć nije bio jedan od njih..... baš naprotiv.... znate, zanijeli smo se.....
sisko je cuclao kao nenormalan.....
puzla je samo skočila i ušla u nepovratne dubine njegova tijela.....
al zapravo kasnije sam našao jednu na podu, miljama daleko, na drugom kraju sobe, i mislim da se nesretnica izvukla, al nisam siguran jel to ta jer sam ih par trenutaka prije toga premještao pa mi je možda ispala dok sam to premiještao a ne iz siska.....
moj voljeni sisko..... šmrc :'-(((((
moja puzzly,,,,


i de ti anonimna arctica_girl napravi blog, pa se onda javi ak imaš muda! A ne tu neke anonimne komentare ostavljat....

ccccc.... piis

e kakav vam je biggy?
de mene svi živciraju, dobra mi je lea.
ante me živcira jer je neki crkven
danijel je stalno neki.... ne znam.... hladan..... (pa brate smiri se, ča se dereš stalno)
nikša mi je neki odvratan
matias (?) mi je neki tih
simon mi se stalno preserava
zoran mi je užasan, sve zna, dijete balavo

cure još nisam zapamtio, eto lea je dobra, i violeta, ostale su tak tak. nema nekih teških drolja. antonija je zakon!!! najbolja je!!! obožavam ju!!!!

fak propustio sam red carpet!!! sad neću znat šta je in ovaj tjedan!!! fak!!!! Pa šta da obučem????? joooj.....

volim te..... javio bih ti se, al nemam love na računu....
čim kupim bon, obećajem!!!!

znam finski
e tea mislim da ti ono riga (?) znači živjeli!
sam par rečenica, al i to je početak!

Tko ide sa mnom na koncert od theriona 1.2., u zg, neki Boogaloo? tea, di je to?
to je inače čet.
baš super...
imam još par mjeseci da naučim sve pjesme....

bacam se na posao....

piis

p.s. e, sphinx, kak ti staviš veće slike u post? meni ovaj čiko kaže da slike moraju biti 200*150! ne da drukčije!
p.p.s. ak ste se pitali kakav je to cool barkod na mojoj torbi, to vam je od max iz dark angel! Zapravo nisam siguran, broj je dobar, al za kod nisam siguran, imam na kompu neki barcode generator, i u tom ima više sustava kodova, tak da ne znam koji taj sustav je max. ak se netko kuži u to cijenio bih pomoć

<< Arhiva >>