Mr. Fingers

Ove nebuloze pisane su 17.08.2006., to je četvrtak

Davim vas o dir gad, tarja

where have all the feeling gone?
why has all the laughter ceased?

why am i loved only when i'm gone?
gone back in time to bless the child
think of me long enough to make a memory
Come bless the child one more time


Danas jedna posebna osoba ima rođ pa am imao potrebu da nešto napišem.
Jedna drolja koja je obilježila mojih zadnjih godinu dana (ili tako nešto).
Kčka kojoj je ljubav važnija od karijere. E pa curo, neće ti ljubav kupovat fensi šmensi stvari kad budeš stara. Ili možda hoće?
Sretan rođendan Tarja!
Mislim da ima 29 ili 39, ne da mi se računat.
Izgleda da marcel ima ili love ili stvarno velikog, kad joj je bio bolji od 9 god života.
Sad bih kao trebao stavit neku biografiju?
Rođena je tam negdje u finskoj u nekom gradu sa k, čini mi se, kratki naziv, '77. onda je išla u helsinki u onu glazbenu školu, pa se upoznala sa tuomasom i emmpuom koji su svirali neki folk, pa su taj folk pojačali bubnjevima i još nečim i tarjom i dobili smo nightwish. De ne da mi se ovo pisat, imate ne netu biografiju. imaju dost dobar hrv fan-site. ne znam kak se zove, guglajte. hrv-slo je, tam imaju biografije svih, tko gdje još svira i tak.
Nadam se da će naći neku još bolju žensku. Al svejedno bi mi bilo drago da marcel SLUČAJNO pogine ili nešto pa da tarja otkrije kak ju je drogirao ili nešto, pa da se svi izljube i pomire, i da im se vrati.

a kad već pišem, mogao bih malo i o sebi.
Htio sam napisat pjesmu, al nisam znao kak da u metafori kažem da mi je dvd crko. šmrc. sad nemam di slušat mjuzu. komp mi se ne da uvijek palit.

upoznal sam nekog novog, i nekog starog, al ovo staro nije lijepo završilo.
i ima neka mala arijana, ide u 7. r. Mlado meso.
Odsam me zovite: Tuomas. Naučio sam i kak se preziva. Holopainen. I emmpua, al nisam siguran. Vukrinen? tak nešt, a i emmpu mu je samo nick. jednom ću svirat guitar kao i on. Jel znate da je neka fensi tvrtka s gitarama njemu u čast idala neku spešl gitaru? kul, moram si jednom kupit. Jednom.

püs

<< Arhiva >>