Mr. Fingers

Ove nebuloze pisane su 10.03.2006., to je petak

Davim vas o štošta

Maloprije sam pogledao par spotova, tak da sam još pod dojmom...
Xandria - Ravenheart
Nightwish - Nemo
WT - Stand my ground
COF - Nymphetamine
...

Super spotovi...
Obožavam taj stil, te grupe, kad narastem imat ću kuću, prizemnicu, ali strop će biti visok 2.5 - 3 m, i nijedna vrata neće biti pravokutna, nego onak šiljasta, kao u romanici/gotici/whatever... To mi je tak fora...

Sad analiza razreda...
Andrea - hehe, vriskica. glasno kiše. volim ljude koji kihnu kao muško. glasna i kad dreči na nekog. Nekima to ide na živce, ali kad se izderava na nekog (happens all the time), uglavnom uvijek je u pravu, i zato mi to uopće ne smeta.

Martina - Jedna cura koja je malo čudna. Dobri smo. Ne volim njezino društvo (plastične seljanke). Voli zajebavati. Jako. Puno puta sam popušio. Ima fakat bolesnih viceva. Sa isusom, malom djecom, i tak to. Obožavam bolesne viceve. Ok cura ak ju znaš.

Luka - Neki bi rekli freak, meni skroz ok. ima jednu patkicu koju ne može ostaviti iza sebe, i zbog toga mi ga je žao. I ne vidi ostale patkice. Too bad 4 him. a ta patkica traje već jaaako dugo, ali je malo trula. i izlizana. Povezuje nas obožavanje LOTR, i oboje znamo tengwar (ona slova iz gospodara prstenova), pa se često dopisujemo bez brige hoće li netko pročitati.

Cobović - ne znam ga baš i ne želim ga komentirati

Ana - Jedna predobra cura i obožavam ju. Ona je toliko dobra, jednostavno to zrači iz nje. Ovisan sam o njoj. Ali malo je šutljiva i nekako nikad ne znam što misli. Stalno pegla kosu iako joj svi govorimo da to ne radi jer je predobra kovrčava, ali ne. sisata. Dečki iz škole se dost okreću za njom. Kako i ne bi kad je tak dobra. U svim smislovima te riječi. U krugu povjerenja je, jedna od prvih karika.

Jelušićka - povratnica iz njemačke. ja volim jezike, pa volim ju nekad nešt pitat na njem i tak to. druži se s mujčinom. i vratarićem. i memovićem. Kao šminkerica, ali ne stoji joj baš. U modu se kuži 100%, parfeme, dizajnere, i sve to, glazbenu scenu ima u noktu. imali smo jedan fajt, zbog mujčina i mog kirvaja, ali nije sad važno. Mislim da je u krugu povjerenja.

Jerković - Isto kao cobović. dobro, malo ću. Isto predobar, da se iskorištavati, uvijek da za poruku, ne zna poslati u rodni kraj. Bude mi ga žao.

Ivona - Nju obožavam. Ima najtvrđe dupe i trbuh koje sam ikad dodirnuo. Al se ljutila zbog tog pa sam joj rekao da ju više nikad neću zgrabit za dupe. Malo mi fali. Nisam ju osjetio već tjednima. :'-( metalka. sluša progressive. osi, dream theatre, spock's beard i tak to. još uvijek pati za ohlađenim burekom. Imala je priliku, ali burek otišao k vragu. bogu iza nogu. S njom se mogu o svemu napričati i susretljiva je. Volim ju. jooj. Također u krugu povjerenja.

Ja - znam matematiku. obožavam matematiku. class president. iako su me više puta htjeli smjeniti. ali briga me. sve što (ne) napravim ima svoj razlog. Os kruga povjerenja (osnovao sam to, imamo cijele rituale pročišćavanja za priključenje ;)). mogao bih o sebi još puno, ali ne da mi se.

Memović - Jako čudan lik. previše se zajebava. važnije mu je ispast cool nego proći godinu. prošle se provukao ali za ovu... teško... s njim sam uvijek redar. jednom smo bili 4 tjedna za redom, jer nismo prijavljivali one koji zbrišu. ali slučajno, uopće ih ne primijećujem. Zadnja dva tjedna dežurstva sam brojao svaki sat.

Sanja - prije mi je kao bila sister, jer su nas svi ispitivali jesmo li brat i sestra. malo je to bilo boring. ne ljudi, mi se prije srednje uopće nismo znali. možda imamo slično grbave noseve, i nosimo naočale, ali to nas ne čini bratom i sekom. Slušamo otprilike istu glazbu, pa se uvijek razmjenjujemo. Volim to. Circle of trust. Djelimo i mržnju prema nekim ljudima.

mujčin - hm. ne znam. prošle godine smo bili dobri, onda je bio moj kirvaj, pa je on napravio nešto za što sam ja sazneo tek negdje u 10. mjesecu (kirvaj je krajem 6.), pa smo se svađali. Jelušićka mi je to rekla, bila je s njim u tom shitu, pa smo se zato svađali. Sad smo valjd ok.

vedrana - slično kao cobović. iz grada. mislim da voli nightwish, pa mi je ok. ali ne sjećam se baš da smo nešt puno pričali. možda bismo trebali?

omerbašić - pričali smo kao, ali not enough.

rac - jedan super lik, navukli smo ga sanja i ja na 'našu' glazbu, a budući da je među prvima iz ekipe dobio adsl, skida nam mjuzu. ali ne u smislu da ga iskorištavamo. bilo je nekih pačjih sranja, pa sam bio kao neutralni teren za obje strane. predobar. pametan, ima dobre ocjene. prošle god nije dobio pohvalnicu jer je imao 2 neopravdana. ja sam imao 1. jer me baba kulaš bila istjerala. voli popiti. ali rijetki iz razreda ne vole. piše super pjesme na engleskom. ne volimo crkvu. neplanirano uletio u circle of trust, ali nitko ne žali. zna povijest.

radić - lik iz osnovne. ne bih baš...

relić - ne znam što da mislim. koliko čujem, iza leđa me trača na veliko. ali nikad nije ništ fejs tu fejs. ne razumijem takve ljude.

sadlo - radi sranja. stalno. podsjeća me na jednog lika iz jedne serije. nekad mi to smeta, nekad sam neutralan.

mirta - dobro pleše drmeš, super pjeva. svima to ide na živce, ali meni ne. sjedimo zajedno. sa sanjom i racom. dok ne pjeva narodnjake, dobro je. druži se sa ovima iz grada. treger misli da ona zna latinski, a zapravo joj ja većinu toga kažem, a treger mene ne voli toliko kao nju. Moli ju da ide na natjecanje, a ne zna da sam ja iza njezine slave. Uvijek ima žvake. pod testom iz matematike stalno pričamo. Kao i pod svim ostalim testovima. profesori ju dosta vole. dobra učenika.
vinarić - jedan od onih koji uvijek viču 'joj nisam ništa učio, dobit ću 2', a rijetko dobiju manje od 4-5. tak mu je bilo krivo kad je dobio 4 iz testa iz mat, što je kod nas jako rijetko (4 i 5 - možda 3-4 učenika). Koliko znam, slušamo sličnu glazbu, ali ne pričamo baš previše. al pričamo, idemo van zajedno i sve to...

kacha - legenda. može puno pričati. a kad kažem puno, mislim puuuno. voli se zezat. često igramo potapanje brodova ili bilo šta drugo. redovito joj rješavam testove iz njem i eng. zna mat, ali ne kao ja ;)

vratarić - no comments.

bernarda aka honey - volim ju. prošle godine smo se stalno fajtali (kao i sa ivonom), ali mi je tako nešto napravila da sam joj rekao da se ne želim više nikad opakije posvađati, iako se to dogodi. ali ona je jedna od onih s kojima se mogu krvnički potući a da sutra sve bude ok. svašta si govorimo. ima buran život. nikad dosadno. posuđujemo si lovu. sisata je. i mekana. trenira karate, i jako zna opalit. sposobna je svašta reći profesorima. circle of trust.

zorić - ne znam ga, čini mi se da nekad zajebava, ali nikad nisam siguran.



Žao mi je ako nije baš bilo onak kako ste očekivali, nisam htio/ mogao opakije.

pizda

<< Arhiva >>