Mr. Fingers

Ove nebuloze pisane su 21.12.2005., to je srijeda

Davim vas o Inferno

Sjedim i gledam u kamenu ploču,
Vidim ljude, okružuju me
Ali ne vide
Da stojim s njima
Nose crni veo,
Ne vdim ih, njihova lice.
Ne znam tko su.
Ali vjerujem im.
Skidam se pred njma.
Gol stojim, ali ne primjećuju me,
zauzeti nekim svojim stvarima.
Derem se, žile mi iskaču,
krv pršti s mog obnaženog tijela,
Ali ništa.
Pričaju nešto.
Molim ih da udahnu život
u moje bezdušno tijelo.
Tada shvaćam - za njih sam
samo još jedan glas koji
je utihnuo. Sjena, izblijedjela
s vremenom. Obris ljudskog bića
negdje u daljini.
Ne čuju me, i neće me čuti.
Mirim se s tim.
Nema mi druge.
Hladno mi je, ali nisam više svačija budala.
Okrećem se natrag prema
mramornoj ploči, i po
prvi put progledavam,
vidim, piše moje ime.

<< Arhiva >>