< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

mi smo dvije trebe... volimo pivo...jako volimo pivo... i sve ostalo... ovo je blog na kojem ćemo pisat sve gluparije koje će se događat u našim životima i uokolo... dakako, uvjek s bocom pive u ruci... molimo sve istomišljenike da nam ostavljaju komentare i daju nam podršku u pijenju piva...

Ako tko ima kakvu ideu kaj želi samo s nama podijelit, sličicu il neš kaj bi mogle metnut na blog može nam slobodno poslat na mail : pivopije@hotmail.com

Free Site Counters
Get a Free Site Counters

Alkoholičari... (bar neki)

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Plavuša u duši...

Naš zaljubljeni Frik...( od milja )

Mala Princeza...

Ludica...

Bend bez imena...

Luđakinja na kvadrat...

Štrumfovi...

D van end onli mis Krafna...

Maderfakeri det mejk ju smajl...

Pivica ... jeeee

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Belgian beers

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Od malih nogu... zdrav život... party smijeh





Free Graphics - MySpace/Xanga/Friendster



vou

subota, 07.04.2007.

Kako cure odbijaju dečke ...

#ON: ,,Hej bejbe, mogu li te počastit s pićem ?''
ONA: ,,Ok. Onda može za mene Martini, i za moje frendice ( 6 komada) koktele. Hvala ti. ''
(RAČUN : cca 490 KN )

#ON: ,,E mala jesi li za ples?''
ONA: ,,Ha ha, jesam, ali ne s tobom. ''

#ON: ,,Ja sam modni fotograf i upravo tražim lice poput tvojeg! ''
ONA: ,,A ja sam plastični kirurg i upravo tražim lice poput TVOJEG!''

#ON: ,,Jesmo li se mi već jednom prije sreli negdje ? Ili možda čak dvaput?''
ONA: ,,Jednom se možda i jesmo sreli, ali ja takve greške nikada ne ponavljam dvaput.''

#ON: ,,Mislim da bi ja tebe mogap učiniti jako sretnom curom.''
ONA: ,,Stvarno? Zar već odlaziš ?''

#ON: ,,Šta bi ti rekla, kada bi te ja zamolio da budeš moja djevojka ?''
ONA: ,,Ništa, jer ne mogu u isto vrijeme govoriti i smijati se.''

#ON ,,Želiš li da pogledmao jedan dobar film?''
ONA: ,,Ne, taj sam film već gledala.''

#ON: ,,Gdje si bila cijeli moj život?''
ONA: ,,Skrivala sam se od tebe.''

#ON: ,,Da li je ovo mjesto slobodno?''
ONA: ,,Da, i moje također, ja evo upravo odlazim.''

#ON: ,,E kada bih mogao vidjeti tvoje tijelo golo, ja bih umro sretan.''
ONA: ,,E kada bih ja vidjela tvoje tijelo golo, ja bih vjerojatno umrla od smijanja.''



Ovo treba napametit naučit...roflroflroflwinksmijehdead



| komentari (7) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Don't drink and drive. You might spill your beer