< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

mi smo dvije trebe... volimo pivo...jako volimo pivo... i sve ostalo... ovo je blog na kojem ćemo pisat sve gluparije koje će se događat u našim životima i uokolo... dakako, uvjek s bocom pive u ruci... molimo sve istomišljenike da nam ostavljaju komentare i daju nam podršku u pijenju piva...

Ako tko ima kakvu ideu kaj želi samo s nama podijelit, sličicu il neš kaj bi mogle metnut na blog može nam slobodno poslat na mail : pivopije@hotmail.com

Free Site Counters
Get a Free Site Counters

Alkoholičari... (bar neki)

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Plavuša u duši...

Naš zaljubljeni Frik...( od milja )

Mala Princeza...

Ludica...

Bend bez imena...

Luđakinja na kvadrat...

Štrumfovi...

D van end onli mis Krafna...

Maderfakeri det mejk ju smajl...

Pivica ... jeeee

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Belgian beers

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Od malih nogu... zdrav život... party smijeh





Free Graphics - MySpace/Xanga/Friendster



vou

petak, 30.03.2007.

Policija i sud.... dobitna kombinacija

Se sječate kaj sam vam bila govorila o prekršaju - prelazak prek crvenog - i globi... ma bilo je to davno, al vidite , neki dan sam dobila , pazite , poziv na sud!!!!burninmad ... i dobro... odem ja tam sa starim, koji me ljepo usput zajebaval zbog toga( nije bio ljut, neg me bas zajebaval) i ono malo oko škole( uobicajeno zajebavanje) ... ubiti, to vam je sud za maloljetnike, i ja sam tam jedina bila... ma nije to bed, neg kaj sam zbog takve stavri tamo, a ima, recimo, ozbiljno problematičnih maloljetnika... i ugl, ja sad tam sjedim i čekam , stari zajebava, i napokon nas pozovu... ubiti, sutkinja je bila puna razumijevanja, tak da sam dobila samo upozorenje, ne moram platit kaznu... al mislim, kako glupo!!! pa kome se to može desit osim meni... vidi se koliko me sreća prati... headbang , uopce ne znam kaj bi na sve to rekla... kad ti se tak neš dogodi ostaneš paff, bez riječi... ne znaš dal da se smiješ il plačeš... (naravno, prva opcija...koda ne znam da mi se sad svi vi gadovi smijete... meni isprva nije bilo toliko smješnosmijeh , to mi je bio samo šlag na ostala sranja... )...
Dobro , no dosta o tome... još samo 3 dana šk i onda praznici ( a fakat čemo se odmorit, mislim, ne vidiš im kraja) ...
Ne znam kaj bi vam više napisala, ovo sam rekla da vas malo nasmijem, da vidite kak se glupa sranja događaju... a ostalo vam neču pričat, ne želim vas ukominirati, to samo radim naj frendicama, koje su ionak već i bez mene dost ukomirane... rofl... sad se idem pokopat negdje ...i malo veselja ljudi, praznici su...skoronut

pusek, papawavezujo

p.s. di je, dovragu, nestalo ono čudo za glasanje za naj pivo?!?!?!



| komentari (1) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Don't drink and drive. You might spill your beer