< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

mi smo dvije trebe... volimo pivo...jako volimo pivo... i sve ostalo... ovo je blog na kojem ćemo pisat sve gluparije koje će se događat u našim životima i uokolo... dakako, uvjek s bocom pive u ruci... molimo sve istomišljenike da nam ostavljaju komentare i daju nam podršku u pijenju piva...

Ako tko ima kakvu ideu kaj želi samo s nama podijelit, sličicu il neš kaj bi mogle metnut na blog može nam slobodno poslat na mail : pivopije@hotmail.com

Free Site Counters
Get a Free Site Counters

Alkoholičari... (bar neki)

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Plavuša u duši...

Naš zaljubljeni Frik...( od milja )

Mala Princeza...

Ludica...

Bend bez imena...

Luđakinja na kvadrat...

Štrumfovi...

D van end onli mis Krafna...

Maderfakeri det mejk ju smajl...

Pivica ... jeeee

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Belgian beers

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Od malih nogu... zdrav život... party smijeh





Free Graphics - MySpace/Xanga/Friendster



vou

petak, 22.12.2006.

početak zimskog raja

evo ljudi moji.... dočekali smo... ko živ ko mrtav al praznici su stigli... tj mi smo stigli njima jer oni su tu već dugo a mi nikako da dogmižemo! a sad jesmo!! ovim putem molim sve posjetitelja da tokom praznika ne dolaze u pivnicu s nekom temom tipa ŠKOLA jer je ukratko zabranjena na neko vrjeme!!! nadam se da su ocjene, podnošljive ne radi vas nego radi dragih nam roditelja koji nemam blage zašto tolko kakaju radi ocjena na polugodištu!!!! ???? al nema veze, već smo zaključili da s njima fakat nije sve u redu... al dobro jedini su koje imamo
večina je škola danas imala slobodno samo pokupit ocjene a mi smo još ljepo i odgovaralai, zaključivali ocjene i sutra ljepo po njih... a znate moja škola je sranje istina al kad ju tolko gledaš navikneš se na tu gadost... tipa da gledaš nekih 4 mjeseca bljuvotinu prvo bi se par puta zrigo al kasnije bi se već naviko i nebi ti bilo muka... sam kaj je moja škola gora od bljuvotine!! al dobro... ma smrdilo je meni odma da nekaj ne valja kad smo mi prvi dan imali 6 sati... gospon snjeg se još nije udostojio sići pa ga ja ovim putem molim pošto su praznici počeli, a i božić je sad prekpreksutra... ajme ne vjerujem da je tak "brzo" došo! ja još nikom poklone nisma ni kupila... em sam švorc, em neznam ni kaj da kupim, em mi se neda... šmrc.. al bum neš smislila! nadam se da ste vi svi kupili neku sitnicu svojima bez obzira kaj mi se gadi ta šopingomanija oko božića la ono ljep je osjećaj da te se neko sjetio... hehe... pogotovo vi dečki cure svojim curama dečkima... ljubite se grlite i grijte sad za praznike jer ljudi počela je zima!! i službeno... koji sma ja manijak o čem ja pišem... ajme!! aj da skratim... ja sma bolesna.. nakljukala sam se tabletama, jedva gledam, nos mi curi nezaustavljivo( doslovno )... i tako.. al moralo se to dogodit taman pred praznike... aj valjda buju djelovala sva ova čuda iz plive... nadajmo se jer inače bum ubila nekog... eo to bi bilo to... nadam se da se polako već zna kuda će se za novu da nebi bilo neplaniranih panika pet do 12 ( doslovno 5 do 12 )! al neće, pametni ste vi a ne ko ja... hehe
btw želim vas sve ljepo upozorit da morate otić gledat step up jer je mjuza mrak, ženske su macanke, muški itekakvi macani tak da... a ples tooooo je zapravo najbolje!! evo za ovaj početak želim vam puuuno kolača, ljubavi, topline od zna se već kog... , zdravlja a ne ko ja.., poklona- smjeh, zdravlje, mir i sreća pod bor zapakirat hehe, naravno zabave koju djelite sa svojim frendovima ko kaj bum i ja !!! pusa svima i sretni i blagoslovljeni praznici!!!!

pozdrav pauli, petri, ani, silviji, evi, marku, denisu, igoru, josipu, barbari- cimeru, ivoni, nikolini( 3x ), matei( 2x ), mateji, marti, leoni ( 2x ), loreni, aniti, simoni, mii, jani, nadi, valentini, andrei, margareti, ivi, klaudiji, anamariji, ivani, tinu, matiću, lubinu, čularu, martinu, andreju, svenu i sanji, cjelom mom kvartu i osnovnoj, cjelim sabunikama, ma cjelom zagrebu... naravno i mariu ( svi nadam se da znate da mi je poslo poruku hahahahrofl ), cjeloj mojoj srednjoj, mojima doma, mojoj kumici koja mi je neš poslala i saznat ćemo kaj u ponedeljak hehe, i svima koji žele prihvatit moj pozdrav... sve vas voli vaša ciganuša pusaaaaaaaaaaaaaaaaaa



| komentari (1) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Don't drink and drive. You might spill your beer