< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

mi smo dvije trebe... volimo pivo...jako volimo pivo... i sve ostalo... ovo je blog na kojem ćemo pisat sve gluparije koje će se događat u našim životima i uokolo... dakako, uvjek s bocom pive u ruci... molimo sve istomišljenike da nam ostavljaju komentare i daju nam podršku u pijenju piva...

Ako tko ima kakvu ideu kaj želi samo s nama podijelit, sličicu il neš kaj bi mogle metnut na blog može nam slobodno poslat na mail : pivopije@hotmail.com

Free Site Counters
Get a Free Site Counters

Alkoholičari... (bar neki)

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Plavuša u duši...

Naš zaljubljeni Frik...( od milja )

Mala Princeza...

Ludica...

Bend bez imena...

Luđakinja na kvadrat...

Štrumfovi...

D van end onli mis Krafna...

Maderfakeri det mejk ju smajl...

Pivica ... jeeee

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Belgian beers

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Od malih nogu... zdrav život... party smijeh





Free Graphics - MySpace/Xanga/Friendster



vou

petak, 10.11.2006.

posveta....

smijehovaj post posvećujem svojim curkama iz razreda... curke AJ VOV JU SOU MAČ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dakle evo idemo abecedno...
MATEJA... mrakača od cure, jebeno se zabavlja i ima muda.. pjeva sve živo kaj stigne i to obožavam jer nema neke točne odrede kaj sluša i kaj ne.. u sjećanju mi ostalo ibrica jusić u oizvedbi nje imene.. žalosno mi je kaj razmišlja da se iseli od nas i to nikao nebi htjeli... najgore kaj znam i ja i svi drugi da ona to može sam da se mora ufurat.. inače je jako pametna cura i ima mljac buraza... hihi.. i da živi bogu iza nogu kao i dosta ljudi iz razreda... švabski joj ide fenomenalno.. ni oni na onim jebenim kazetama ne zvuče bolje od nje...
ANITA... naša sport ženska.. smešna, stalno kiše i tako nam pomaže da podjebavamo cvrčka( jedan od profesora).. ima dečka al kao i obično kod nas cura ima teška sranja s njim.. trenira odbojku i ide joj super tak da nam je ona potencijalna slavana osoba za koju godinu...
ima puuuno zgodnih frendova pa ju još više volimo, ma zekam se rofl
IVANA... dakle iz dubrave je pa ju znam iz viđenja od prije al to kaj sam ju bolje upoznala jako me veseli jer je jako zabavna i jako mi je bed kaj nije išla s nama na izlet... inače igra rukomet super pa se ja po običaju ne mješam kad ona puca i tak to pod tjelesnim, za sad ju nisam jako dobro upoznala al sigurno će se to uskoro dogoditi i jedva čekam,hih...dosad je već par puta pokazala da će uvjek pomoći, mislim kao i drugi i tom me jako veseli da znam da imamo pouzdane ljude u razredu
MARTA... naša šarmantna zavodnica... cerek... marta naša je tolko puta slamal ta jadna mizerna muška srca i jako nas to sve veseli, jedino kaj boli kaj su i njoj slamali.. marta mi je od početka velika frnedica i srašno sam hepi kaj sam ju upoznala,... upoznale smo se najbolje jer idemo skupa doma... saznala sam o njenoj velikoj ljubavi gotovo sve i kad bi sad krenula s njenom pričom brijem da bi ispala sapunica.. na martu trošim velik dio bona i to mi nije žao jer uvjek pomogne i tu je kad ju trebam( al i ostale cure su.. tak je to kad imam najbolje cure na svjetu !!smijeh ) i da.. jako voli bjeli kit ket... hih
IVONA... tak slatka cura... ma preslatka.. voli se skvizati pa ju ja rado skviznem kad je tak sitna.. hih.. naša mala plavojka..živi u vrapču.. da u vrapču.. al nemojte joj se rugat, nije ona kriva za svoje stanje mentalno... smijeh..puno mi je pomogla kad me jedan dečko sjebal i ohrabrila me... i da još nešto.. pojele smo tugu u vinceku skupa!
NIKOLINA-NINA... nina je jako zabavna, užasno je draga i veliki zabavljač... thumbup kuži kemiju( znam kog tražit instrukcije...) najbolja si je od pradavnina s leonom a o njoj bum kasnije..., isto ima neke usrana jubavna sranja i nikako na zelenu granu kak se veli... voli pumice i adidaske ko i ja ( tog sam se sad sjetila)... i ima jako ljep osmjeh..smijeh
ANDREA... naša amla zaljubljena... ona ima prekrasnu vezu već 10 mjeseci i svima nam je uz svena uzor.. hiih... neki nažalost to niakd nebuju imali no... jako voli DINAMO i to mi se kod nje jako sviđa... još je nisma tak dobro upoznala al je pokazala da je super cura i da ću svašta ljepo o njoj saznat u ovih 4 godine..
MARGARETA... naš virtuoz.. prekrasno svira violinu i zato ju iskorištavamo.. hih al smo zli... danas je jako ljepo sjebala ovog lika iz latinskog i atak mi je bilo drago..naughty... margareta je malo povučena cura il mi se bar tako čini al ima vremena da se ona otvori... sviđa mi se što je vjernica i kaj se zalaže u to što vjeruje...
VALENTINA-VALE... moja valentina.. isto sportašica, nema tog kaj ona nemre kaj se tiče sporta.. kaj se tiče dečkiju ima jednu zamršenu priču koju ja svakodnevno slušam ( nije da se žalim da nebi ispalo), živi vriti blago rečeno, ona me najviše zove kožić smjeh... super cura koja je bila uz mene kroz one dane kad sma bial u kurcu( da napomenem isto kao i sve cure)... voli jesti mlječnu kiflu i neću govorit koje smo imale asocijacije na to da nebi zgadile kiflu nekima... hih
IVA... živi tu blizu kod mene i skoro se svaki dan sretnemo kad idemo doma... draga cura al mislim da se mora malo opustit i naviknut na nas ali inače je predobra... iam super ocjene i jako je pametna... i da smešna ko vrag hih... isto kao i neke neznam ju baš jako dobro al ovo kaj znam jako mi se sviđa!
LEONA.. ja nju zovem medo... presimpatična cura i ja ju jako volim jer je svima prijatelj kad got treba i uvjek mi je pomogla... nadam se da i ja njoj tu i tamo ..smijeh... voli se smijati... jako je zabavna ... smešna.. al dobro ko meni nije smešan... preslatka kad fuflja i baš je drugačija i to mi se jako sviđa.. ima prekrasnu torbu hhismijeh... jako je ljepa i ima dečka na brm brm
BARBARA-CIMER.. van end onli cimer... sjedim s njom i predobra je.. ajko je emotivna pa često pusti koju suzu kak se stručno veli.. njena je fira čiftič al neću sad o tome.. breskrajno se zapalila za jednog dečka tzv . Dedu... princ na bjelom konju.. inače bivši joj je apsolutan PREKRASAN!!!! fakat je zgodan i baš su bili ljep par... živi u kvartu za koji nikad nisam čula... ima tatu sportaša i ima jako ljepe oči.... svima nam je uzor zašto ne jesti u našoj kantini hihsmijeh
drugi dio sljedi....



| komentari (4) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Don't drink and drive. You might spill your beer