::..Malo o meni..::

:Kad je već maloo meni riješite ovaj kvizić i doznajte koliko me poznajete hahahaha:

Riješite ovo

Msn:nedan niš ni siguroooo!!!


Ime:Iwa
Prezime:manje wažno i ako wećina zna
Datum rođenja:10.08.1995.
Godine:13
Imam seku blizanku stariju 10
stara baba haha sad ce me izwrijeđat u komowima
Imam 2 mačke.......treniram table tenis i ribolow i za školu atletiku i ove godine vjerojatno table tenis
Sad ću u 7razred wii
Wolim horore i komedije a od muzike slušam Awril


Ewo jedne njene slikice:


Jedno malo srčeko za vas:



Davidimo koliko vas je došlo na moj blogač:

free web hit counter
free website hit counters




Koji vam je movie najnaj:

Koji vam je najbolji film?
Titanic
Dva tjedna za ljubav
Ukleta kuca
Gas do daske
Pirati s Kariba
  
pollcode.com free polls



Malo mjuze poslušajte:


MusicPlaylist



ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


-Vojim:cerek
-sport
-čokoladu
-životinje
-msn
-komp
-mob
-blogove

Ne vojim:burninmad
-školu
-testve
-nastavnike
-sve šta ima veze sa školom(lol)
-neke osobe
-ogovaranje
-laganje
-umišljene ljude





Pre zakon dizevi:
Image and video hosting by TinyPic

Evo vam 25 načina kako iživcirati
roditelje našla sam ih slučajno na jednoj stranici ali
za posljedice no odgovaram
To je na vašu odgovornost

25 načina kako iživcirati roditelje
1.Pratite ih svugdje po kući
2.Zamučite svaki put kada izgovore vaše ime
3.Pravite se da imate amneziju
4.Pričajte unatrag
5.Zabijaj te se u zidove
6.Kažite da se nošenje odječe protivi vašoj vjeri
7.Upadajte im u sobu u 4 ujutro i kažite ˝Dobro jutro, Sunašce!˝
8.Zarokčite svaki put kada se smijete
9.Govorite sve iz filma
10.Iščupajte im pramen kose i zavičite˝DNA˝
11.Nosite naljepnicu˝I´m retard!˝
12.Pričajte s olovkom
13.Imate 20 zamišljenih prijatelja i cijelo vrijeme razgovarate s njima
14.Pokušavajte se popeti na zid
15.Vičite u javnosti˝Ne mama, neču te poljubiti!˝
16.Zabijajte si kolce u nos i oći
17.Neko vrijeme palite i gasite svijetlo, a onda kažite ˝A sada kužim!˝
18.Jedite kosu
19.Primite ih za ruku i povičite˝I see dead people!˝
20.Dok se tuširate vičite˝Davim se˝
21.Na sve što vam kažu, uzvratite ˝lažljivče˝
22.Pravite se da ste telefon
23.Pokušavajte plivati na podu
24.Kucajte im po vratima cijelu noć
25.Kada kažu riječ iz pijesme koju znate, počnite ju pjevati

Ovo je malo jezivo kad budete trebali
promjenit font i veličinu kopirajte tekst u word:
Evo ga ovako ovo sam dobila na mail
Gadno:

Strašno - čitaj do kraja.
Iako možda ne vjeruješ u slučajnosti, pročitaj, vrlo je zanimljivo.
Prije svega kraj, ali najprije čitaj.

1) New York City ima 11 slova.
2) Afghanistan ima 11 slova.
3) Ramsin Yuseb ima 11 slova. (terorist, koji je 1993 godine prijetio USA de će uništiti zgrade Twin Tower - blizance.)
4) George W. Bush ima 11 slova.

Za sada izgleda da se radi samo o čistoj slučajnosti, ali postaje sve zanimljivije:
1) New York je 11. država USA
2) Prvi zrakoplov koji se obrušio na blizance je bio zrakoplov leta broj 11
3) U tom zrakoplovu je bilo 92 putnika: 9 + 2 = 11
4) Drugi zrakoplov s brojem leta 77 koji je također udario u zgradu je imao 65 putnika:
6 + 5 = 11
5) Tragedija se dogodila u rujnu, dakle 9/11, kako se svuda spominje
6) Ovaj datum je sličan SOS tel. broju 911

Čista slučajnost?

Čitaj dalje i procijeni:

1) Broj žrtava u otetim zrakoplovima je 254.
2) 11. rujan je 254. dan u godini. 2+5+4=11.
3) Napad u Madridu se dogodio 11.3.2004 1+1+3+2+4=11.
4) Napadi u Madridu su se dogodili 911 dana nakon napada na blizance.

Sada dolazi najzanimljiviji dio:

Najpoznatiji simbol pored Stars & Stripes (zvijezde i crte na američkoj zastavi), je Orao. Slijedeći citat iz Kurana, u 'knizi islama':

'Ovako je zapisano: sin Arapa probudi strašnog Orla. Orlov gnjev se raširi po cijeloj Alahovoj zemlji, sve dok neki ne padoše u očaj, posije sve više i više ljudi postade sretnije.: Orlov gnjev očisti Alahovu zemlju i zavlada mir.'


Ovaj citat nosi broj 9.11.

I dalje sumnjaš?


Probaj ovo, od ovoga čovjeka hvata jeza:

Uradi slijedeće:
1. Označi mišem simbol Q33 NY. To je oznaka prvog leta koji je svoje putovanje završio na blizancima.
2. Uvećaj font na 48.
3. Promijeni font na WINDINGS.

Što sad kažeš?







< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (6)
Srpanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Image and video hosting by TinyPic

Opis bloga

Malo o mom životu.........i bla bla bla


E sad da vidimo kakov vam je moj blog sigurno bi mogo bit još i bolji šalim se on je najbolji ma zapravo vi ocjenite i glasajte............


Kakav vam je moj blog...???
Super
Mogo bi bit i bolji
Odlican
Los
Sednji
  
pollcode.com free polls


Da znate koliko je sati evo vamm sat:



Get Your Clock

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

myspace backgrounds

myspace backgrounds




Linkovi

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Posjetite vekyca dizajne:
banner by vekycadizajn.blog.hr

Ursanaughty

Emanjami

Ana bananayes

Ornelabelj

Inessmijeh

Tinabelj

Tina,Paula i Elamah

Tina i Ursarofl

Elaeek

Dax i Luxzubo

Arasmijeh

Vekycasretan

Sandroyes

Patricijazubo

Sport girlcool

Sarazubo

Marysretan

Djewojche mawoeek

Nora fora awatarichirofl

Maurinhozubo

Kvin of blogscool

Emicaemilysmijeh

Nice girlscool

Dorastrokparty

Cool maryzubo

Hillary fansmijeh

hay-baythumbup

Evo malo fora sjikica dvije sam pbrala od Ines al
nisam mogla odoljet..lol...:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

SmileyCentral.com















ponedjeljak, 29.09.2008.

xxx...Natjecanje i sve šta ide s tim...xxx

zubowavemahwavemahYO...!!! Piplsi...kak ste mi vi...???sretan
Joj opet vam nisam komala al oću mislila sam da bi mogla napravit nešto
kako i Ursman...da mi morate ostavit samo 3 koma jer se meni to neda vraćat
ali neću...ipak mi je draže vidjet poveći iznos komovayeseek

*********

Bilo je natjecanje iz ribolova i bilo je super...cijeli dan prije sam provela
vezivajuć preme i skoro zadobila živčani slom...i bila sam 13
a imala sam 3 ribu po veličini...smijehsmijeh

*********

Bilo nam je jako zabavno gađali smo ljude s bobicama..lol
kao smo bile zločeste..i onda su nas ovi neki skužil i nnastao
je rat...smijehrofli kako rat nemože proć bez ranjenika
bilo je i toga ema se razbila jako dobro koljeno ruke jako gadnocry
i krvavo jadna ema samo je krv poćčela izlazit...crycry

**********

Poslje sam moralla pisat lektiru i to se oteglo na 3 sata i nešto
Ali sam brza nema tu...sad moram ić radit rad iz likovnog
koja dosada...ajme meni a izgubila sam flomastercry
aj poz komaj te micerekwavemah

**********

By:Vasha Iwchycasmijeh

Nemojte mi slučajno ostavit samo 3 koma ko šta sam rekla lol nego malo više..lolzubo



| komentiraj! (71) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.