ponedjeljak, 12.06.2006.

POSLOVI SA VRAČARAMA

gledah jednu objavljenu stvar i dođih na ideju mada ču zamisao preuzeti ali nema veze.

Moja baka gleda u ciganjske karte.Jučer sam baš upoznala jednu ženu iz njemačke koja se isto bavi time no mislim da je profesionalnija u čitanju od moje bake.Čudno je to kada ti netko od tvojih gleda,pa mu na poslijetku ni ne vjruješ.
Ljudi to danas jako cijene.Znam ponešta o tome (vjerojatno mnogo-neznam)pa mogu pričati i napisati kvalitetan post.
Moja baka zarađuje hrpetine para.u principu cijene se kreču od 70 do 100 kuna sat vremena gledanja.Kako sam rekla mnogi to danas jako cijene pa zaradi i po 2000 kuna na dan-što je jako puno za dnevnicu.Zar ne?Uvijek dobije i nekakve darove.
Imala je jedan slučaj nedavno da joj se obratio čovijek(čini mi se iz Zagreba)koji je izgubio sina,tj.ukrali su ga dok je još imao 16 godina.Sada ima oko 30-ak godina i nije sam svoj.Živi pod drugim imenom i vjerojatno se nesječa prošlosti-tako kaže moja baka-no živ je.Strašna priča.
Uglavnom nekad je suša,ljudi jako malo znaju za nju(moju baku)pa nema svaki dan nekoga no stalne mušterije su jako darežljive.
Ja sam danas popizdila na sebe jer-krščanka sam-i to je veliki grijeh kada vjeruješ u takvo što-znam nemorate mi govoriti-ali ja si jednostavno nemogu pomoči.Vjerujem u ta sranja,znam več čitati sa karata na svakakve načine i vjerojatno ču nastaviti bakinu tradiciju.
Ne peče me savijest zbog toga jer mislim da ne radim ništa loše osim šta vjerujem(ali samo nekim djelom)u to.Ljudi postanu opsjednuti-vjerujte mi!!!!
Iz šalice također gleda.No s time se ne želim zamarati jer je stvarno teško vidjeti te figure razno razne i znati njihovo značenje.



Sad malo dosta o vračarama.Imam neke obavijesti o koncertima.

14.6.2006 srijeda
dvorište iza Helleschya, 21h
KONCERT u sklopu Kutinskog ljeta
Belfast Food /Rijeka/


17.6.2006 subota
klub Baraka, 21h
hard core koncert
Šabani
True to the cause
Vaseline children
upad: 15 kn



23.6.2006 petak
dvorište iza Helleschya, 21h
KONCERT u sklopu Kutinskog ljeta
Gregzeye /Kutina/
Svadbas /Zagreb/



7.7.2006 petak
dvorište iza Helleschya, 21h
KONCERT u sklopu Kutinskog ljeta
Leut Magnetik
Bilk



16.7.2006 nedjelja
dvorište iza Helleschya, 21h
KONCERT u sklopu Kutinskog ljeta
Miroslav Evačić kvartet
Suhi kruh i malo masti



Pa ako čete biti u blizini navratite.Mene ionako nebude više u ovoj Kutini jer se selim u Labin(ako se tako zove mjesto pored Opatije).Tamo ču živjeti samo privremeno-do zime,a onda se selim u Opatiju u jednu kuču gdje ču nastaviti živjeti-nadam se normalno jer mi je več dosta seljakanja-ovo če biti 5. put!!!!!!
Neznam ni ulicu ni kučni broj ni kvart-ništa neznam.Ali iskreno zaboli mene kurčina.
Uglavnom,za one ljude koji su mi se ponudili da se nađemo i da mi pokažu grad Rijeku(najpankerastiji)
šaljem im brojček mada znam da nije pametno-0989330577-pa mi se javite ako vam je stalo....šmrc-ode ja iz Kutine.Dolazim u ovu subotu-17.6.-u jutro.
A kad se preselim nema me na blogu jer nemam interneta kod mame-no potrudit ču se ja okolo toga.Javim se još-možda jednom.


PUNKERIMA NAJVEČI POZDRAF!!!!!! OI OI OI OI OI.GET PISSED DESTROY-ALL!!!!!!!

11:41 | Komentari (9) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.