ponedjeljak, 29.05.2006.

POMOGNITE MI DA SAZNAM TKO SAM

Baš me puko neki film,ono.....pun kufer ljudi(iz Kutina) zna da imam blog i šta je najbolje oni ga čitaju.Totalno mislim da ču promijeniti ime ili napraviti novi blog jer ovo stvarno nema smisla.Jebeno mi je kad mi poznanici na ulici dođu i počnu pričati o BLOGU.........
pre brutalno.........
Eh šta sam još htjela reći??????
Teško mi je....
JA HOĆU DA GOVORIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jao i Six pack.......99,99% ljudi govori da su isfurani i melodični previše....Ja neznam....kad sad komentiram već reči ču da su stvarno poznati.za njih znaju čak i oni u najmanjoj rupi na svijetu i naravno da su postali melodični.Njih slušaju i šminkeri i pankeri i u nekim slučajevima i brijači....he he .serem.Ma šta ja znam.


Stvarno kad gledam sad ove postove koje sam pisala mi je glupo jer stvarno znam bit glupa...jebena travurdača....he he .serem...al stvarno da vi mene čujete kad ja pričam.Samo nedaj da ti nešto počnem prepričavati.Kad počnem ne kažem ništa,a pričam 2 sata(kak se to veli ne)!!!!!!!


Jao,neznam ljudi moji kako ču ja u Opatiji.Radit ču u Vongoli na sladoledu.2500kn mi je plača na mjesec dana.Mislim to je stvarno ok kad pogledaš.Ubiti mi je to đeparac za put u Pariz.Jedva čekam da vidim taj grad pun ljubavi.deset dana mislim da če biti u redu da sve vidim šta se vidit može......


BOLI ME ŽULJ U ČIZMI LUDIH SKITNICA,BOLI ME MUK SVIH ONIH NAPUŠTENIH RUŽNIH ULICA,BOLE ME RANE KOJE SAMOM SEBI NAPRAVIM
AL NEKAKO NAJVIŠE ME BOLIŠ TI.......


Ovo ljeto ču napokon posjetiti i Split i Trogir.Taj grad mi je uvijek bio nekako jako daleko.Isto kao i šta sam mislila da je Torcida,tj.Hajduk neki nogometni klub iz inozemstva.Uvijek su mi djelovali kao stranci....dok jednog dana nisam saznala da se jako varam.(isprike Splićanima i Torcidašima....nemislim ja ništa loše-ozbiljno buraz)


Za vikend je u Varaždinu ili tamo negdje blizu neki festival koliko sam uspijela skužiti ali čisto sumnjam da ču ga posjetiti....mada Mario inzistira...ali ništa od toga.


Eh da.Koliko sam obaviještena iz Barake,svi troškovi su uredno pokriveni,čak ima i "viška" i tako.To mi je jako drago jer nakon one "pljačke" u Baraci nekako je sve u minusu,a i novija su vremena....ma ja sad več previše serem.Al što je najgore ZNA SE JAKO DOBRO KO JE TO UČINIO.I ta cura i njene legice više ne posječuju šor oko Barake.Ma stvarno sam ljuta na tu gestu.


J A PREVIŠE S E R E M.....OI OI

22:08 | Komentari (3) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.