nedjelja, 28.05.2006.

SERI NEKOM DRUGOM

ej.zabravila sam vam reči jednu jako važnu vijest.
Selim se u Opatija-Rijeka 15.6.!!!!!!!!!Ovo je za mene jako velika preokretnica i nešta novo u životu jer idem u totalno novu sredinu,ne poznam ama baš nikoga i nemam pojma ništa o gradu,posebno Rijeci.Sad neznam točno gdje da idem ali mi je jedan moj poznanik ili frend iz Varaždina,sigurno ste čuli za fer fluhte Špigl,mi je preporučio kao se več selim da odem u Rijeku jer tamo ima jedna njegova grupica ljudi s kojima si je dobar pa ono.Ali ko če li ga znati gdje ja idem kad ovisim o mami.
Školu naravno ne mislim mijenjati jer mi se neda polagati razliku tako da ču ići u onu Kemijsku i grafičku(il kako li se več zove),uglavnom idem u Ekološki tehničar 3.godina.Ču ići.
A šta je sa Mariom?????On če ovdje još 4. stupanj odraditi valjda,nadam se,i onda k meni.Več čemo oboje biti punoljetni.Al i ako tako nebude nema veze.Budemo se mi nekako več snašli.Mada mi svi govore da veze na daljinu neidu.E pa vidit čemo i to.Ja i on smo zajedno godinu dana(jučer nam bila godišnjica).Ali šta to vas sada zanima ,a i to nemora ništa značiti.




Uglavnom.25.5. mi je bio ročkas.Jučer bila na Kaosu.Razočarala sam se šta nisu Motusi došli pa mi je i cijeli dan,bezobzira na njih,bio sjeban.Kao imaju nekih osobnih razloga.Ali ja si malo odspavala u Baraci baš kad su bili Overflow-jebiga.Ringišpil su zadnji svirali i to bez basista jer im je basist u zatvoru,navodno radi grasa.Ali mi je konc bio ok.Šta ja znam.Bilo je pun kufer boljih ali jebiga.



Ajd vidimo se i čujemo se.oi oi.

17:43 | Komentari (3) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.