nedjelja, 14.05.2006.

PLANIRATI BUDUČNOST ILI NE

Baš sam čitala blog jedan i potaknuo me na neka moja razmišljanja koja bi mogla podijeliti sa vama.
Pitanje stoji-DA LI PLANIRATI BUDUČNOST ILI NE????
Moje mišljenje:DA!Budučnost treba planirati jer bez planiranja nema slobodnog vremena,nema zabave,nema uspješnosti.Svatko od nas mora imati cilj i ostvariti.S time da zna na koji način i kako postiči uspijeh.Šta vi mislite da uspješni ljudi nisu planirali budučnost???Ja vjerujem da jesu,i ne samo da vjerujem....Neki misle da ako planiraš budučnost ništa od toga-nešto če se sjebati i propada plan.Ali probaj na vrijeme otkazati nešto što si planiro i u svoju satnicu ubaciti tu važnu stvar.Život če ti biti isti osim šta nečeš ići u Zagreb nego u Pariz.I u redu.Nema problema.
Ja se dogovorim sa frendicom da idemo u Ivanić za vikend ali sam joj u naprijed rekla da ču joj reći prije ako mi se nešto sjebalo.I je,ali sam joj i objasnila zašto.da su okolnosti drugačije išle bi.I ok.Umjesto da sam bila u Ivaniču vikend sam provela u Kutini.
Mislim to je bio neka moja brija pa sam misla da je važno to šta ču reći ali vidim da sam jako promašila temu.Jebiga.
Uglavnom BUDUČNOST SE TREBA PLANIRATI.

15:49 | Komentari (3) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.