srijeda, 10.05.2006.

Na mom blogu tek 12 komentara i to me stvarno bacilo u "krevet".Ja ne želim...Očito u nečemu griejšim???Moj blog stvarno nije nimalo čitljiv pa zar da se trudim?OI OI...
A kako li nemogu na iskon na neki chat ovo mi je jedina prilika da nekoga upoznam....ali mi baš i neide.
Inače se ne kužim baš u ove kreacije i te brije.Kako staviti več gotov dizajn kad neam blage o jeziku interneta ili kako li se to več zove.
Majka mi je otišla na more na 5 dana-šmrc-ali ja moram kod ćaleta ostati da nebi bančila okolo.NJAH.
Samo bi zamolila da mi netko kaže neku zanimljivu stranicu za pogledati ovak nešto zanimljivo.

21:08 | Komentari (3) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.