ponedjeljak, 24.04.2006.

Zakaj ja ne volim ponedelek...

Zvvvvvvvvvvvvvrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....Zvoni budilica! I zvoni...zvoni...i zvoni!Tim riječima je moja frendica Tihana započela jednu od zadaćnica iz hrvatskog jezika u srednjoj. Bilo je to prije oho-ho godina, ali i danas kad ju vidim mi to prvo padne na pamet.
No tako mi je započeo današnji dan, ali sa malo ugodnijim zvukom alarma na mobiju. Današnja čuda tehnologije mi dopuštaju ugodnije buđenje, bez trauma. DObro ne baš svaki put. Pogotovo kad pritisneš opciju ''još 5 minuta'', pa tih 5 postane 15, pa 20, 25,....SHIIIIIIT KASNIM!!!!!!!!!!!!!
Uf, šta mogu,volim spavati, a još više se probuditi sama od sebe, ničim izazvana.
Se sjećaš onog jingla na 101-nici, ''zakaj ja ne volim ponedelek, zakaj ja ne volim pone de lek...''. Jel ti voliš PONEDJELJAK? Imam osjećaj da kad mi budilica zazvoni, da se moram ko po nekoj kazni ustati i pretvoriti u mašinu. A i ponedjeljak označava početak neceg novoga; od ponedjeljka:
- započinjem dijetu
- počinjem učiti
- počinjem nešto,..bilošto
- počinjem vježbati
Za par minuta počinje UTORAK pa više ne moram misliti ni smišljati razloge zašto ne volim taj dan.

Vidim tebi je srce na mjestu jer ti je sinek konačno došel sa mora. Mi smo zamalo završili na Sljemenu u subotu. Ideja nam je bila da odemo do Medvedgrada, ali smo se brzo predomislili. Sram me je i reći, da ja rođena purgerica, nikad u životu nisam bila na Medvedgradu.bang
Sljeme sam prošla uzduž i popreko, u svim godišnjim dobima, naravno pješice, bila u svim domovima, ali nikad na Medvedgradu. Tak da nam je to sad glavna preokupacija. :)

Da mi je danas bilo ostati par sati duže da konačno upoznam podmladak Iskre. Jedva čekam da mi sutra podneseš svoje vidjenje mladog gospona i događaja oko njega. Jel se ponašala kao šefica dok je on bio tam? Živo me zanima....

A sad odoh pogledati Seinfelda i onda ''pasti u nesvjest'' u krevetac svoj....i neću uključiti alarm na mobiju, pa kud puklo da puklo....

- 23:14 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Razgovor pisanim putem između dvije prijateljice....
...ajde dođi na doručak uz kavicu...zaboravih ti reći...kaj da kuham danas?...idemo na rolanje...si čula za....:)