četvrtak, 19.10.2006.

Pocetak mog bloggerskog zivota

Kazu ljudi svaki pocetak je tezak pa tako i ovaj moj blogerski zivot. Dakle, imam blog i sto sad? Da pocnem sa "Dragi moj dnevnice" mislim da bi se svi smijali, a i ja bi se osjecao kao neka desetogodisnja klinka koja je bas odlucila pisati dnevnik kad je se svidio neki klinac pa da ispuca neka svoja mastanja o njemu. I za moj prvi pravi ozbiljni post mozda je najprikladnije da ispricam pricu kako je sve krenulo.

A Long Time Ago in a Galaxy Far, Far Away. A dobro, nije ni davno ni daleko, mjesto radnje je Hrvatska a vrijeme prije koji tjedan. Draga moja prijateljica je otvorila blog i pozeljela moje strucno znanje (iako nikad nisam napravio nikakvu web stranicu prije toga) da napravi neku dobru temu za svoj blog. I tako ja otvorio svoj blog samo za eksperimentiranje. Naravno nikad nisam ni mislio ozbiljno pisati blog ali ona navalila da pisem, da otvorim svoju dusu svijetu (kao da ce me svijet citati, mozda samo ona) da ce mi biti lakse, kako mogu srati naveliko pa ce biti zanimljivo citati i sve to pa ajde nemam srca je odbiti, pisat cu blog.

I tako ja sad sjedim ispred kompa na poslu u pauzi za rucak jedem burek sa mesom i mislim se sto da sad pisem??? Ali kad ono ja vec imam napisan post. Mozda ipak i nije tako tesko pisati blog, mozda pocnem i malo cesce od jednom tjedno. Mozda mi cak i bude lakse kad se ispucam. A do tad ovaj post posvecujem svojoj dragoj prijateljici zbog koje je sve krenulo.
Draga Z ovo je za tebe thumbup

- 12:18 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

-->