I'M WEIRDO....SO WHAT....

10.05.2007., četvrtak

U PIZDU MATERINU......

E da...efo mene natrag...
Ajd probajte pogodit ke sam naprafilasmijeh...ja faca idem mjenjat dizajn...kao sad ću ja to..i naravno..krifo sam nekaj stisla..i umjesto cijelog bloga mi se pojavi slika...ja onak..eekWTF??
Ubiti ke ja to vama pričam..boli vas kurac..sad sam izbrisala cijeli stari blog...i sve to skupa....veoma kul...i napokon sam skužila kak se mijenja dizajn..(ko da je to neka velika filozofija) dead pa sam ga promjenila....
Nekak je depresivan...al ko ga jebe.....I tak.......sve u svemu bolji nek staribang.........................................
Ne da mi se bash vishe pisat sada....da..........i naravno...stavite moj nofi blog u linkiche......jebali si majku ak ne stavitemad....
E da..imala sam nastup sa Cicibanimadead..i iam sutra tj...10.05. u 8 sati ....pa ono ak volite Cicibane i ak nemate pametnijeg posla od slušanja malih derišta kako pjevaju....onda navratite.....a ja chu sutra valjda van poslije....party ..i tak.....
Ajd.....(SAD VI KAO TREBATE OSTAVIT KOMENTARE....) ....ja idem ....pishem vam o doživljajima s Cicibana.....
Sad idem kao učit njemački....jea rajt.....
BOK ! wavedead
- 15:52 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

NEKAJ O MENI:

IME: Maja

NADIMCI: Škic,Nana,Mac....itd..itd

IAM: 15 godina

ŽIVIM: U Karlovcu...nije važno točno odredištedead

ŠKOLA I RAZRED:Gimnazija,1.f....

................i tak....jako volim bubnjeve,plesat,
jest,pit,mamu,tatu,sister,bake,dide,
dobre fešte,
frendove,frendice,kompjuter,
labello s okusom kamilice,sve vrSte čokolade,
dobru mjuzu,bakine palačinke....i sve ljude koji mene vole...

ne volim....periz hilton
i nikol riči,pisat lektiru,pišat u travi,
bahate i zločeste
ljude.....i josh ne volim puno toga,al mi se
ne da nabrajat...

LINKOVI

ako ste gledali South Park....onda znate da je ovaj lik na wc-u MISTER HENKI D KRISMS PU...legenda
[url=http://imageshack.us]


MALO MJUZE