piskaralo Tixi

utorak, 21.06.2011.

nepospremljena razmišljanja

Photobucket

kažeš more je plavo, ja kažem nije, ni plavo, ni crveno, ni zeleno.
kažeš more je slano, odmahujem glavom, jer nije, to je samo pridjev, a more je više od pridjeva, više od imenice, više od stihova pjesme.
more je priča, što putuje s oblaka na oblak.
more je jutro, u kojem kamenčići grade njegove obale.
more su leptiri što neprestano pjevaju, u čijim se slogovima svako toliko izgubim.
*****

to je bilo prvo i zadnje ljeto koje sam u društvu noćne lampe provela lutajući stranicama ljubavnih romana.
to sam ljeto jednim skokom ustajala sa svitanjem, samo kako bi s prvim zrakama mraka uskočila natrag.
sve u svemu bilo je to sasvim obično ljeto, osim kreveta, koji je ljetne dane provodio nepospremljen.
promatrajući bijelu plahtu što se slobodno prelijevala preko margina madraca, otvorenu knjiga što je provirivala ispod s jastuka s otiscima mojih snova, pomislila sam, kako bih voljela, u polumračnoj sobi muzeja, izložiti svoj nepospremljeni krevet.
misao me godinama slijedila, no nikome kao meni nije bila zanimljiva.
jedne sam večeri, sasvim sam slučajno na stranicama malog ekrana vidjela prilog o izložbi na kojoj je između ostaloga bio izložen nepospremljeni krevet.
*****

jutros sam susrela predivnu misao.
nazvala sam je „grad kuća“.
o njoj ti mogu pričati samo u natuknicama: xyzw kuća, s ywzx ulica i wzyx parkova.
možda je i to previše.

a onda sam susrela još jednu, jednostavnog imena „autobusna stanica“.
o njoj niti u natuknicama.
*****

kažeš more je priča.
ja kažem šuti.
oleandri prisluškuju.

- 08:10 - Komentari (16) - Isprintaj - #

utorak, 14.06.2011.

maminim stopama

Photobucket

kotačić malo lijevo, malo desno, sad je na portret

Photobucket

ako mama fotografira mene, koga ću ja fotografirati

Photobucket

tatu kako se pravi da spava

Photobucket

ne mrdaj, nabaci smiješak

Photobucket

jedan okršaj s mamom

Photobucket

hm, kako mama kaže: moglo je to i bolje

Photobucket

aha, ova ide na zid

- 10:30 - Komentari (17) - Isprintaj - #

utorak, 07.06.2011.

jednom ću ti ispričati

Photobucket

…priču o malom ježu koji je izmislio proljeće kao i priču o tome kako su kaktusi dobili bodlje

…kako ne vjerujem u male zelene niti ljubičaste, a ni čupave s tri para očiju osim onih koji se skrivaju ispod kreveta dok izmišljamo priče za laku noć

..kako još uvijek vjerujem da u vrećici pudinga od vanilije trebaju biti i jagode samo što ih dok su trgovine zatvorene pojedu uvijek gladni jagodojedci

jednom ću ti ispričati…kako svijet zna biti zgodno mjesto, no jednu krišku sazviježđa ipak sačuvaj samo za sebe

- 10:01 - Komentari (24) - Isprintaj - #

četvrtak, 02.06.2011.

p.u.ž.

Photobucket

- 12:35 - Komentari (18) - Isprintaj - #

srijeda, 01.06.2011.

bougainvillea

Photobucket

tek procvjetale
na pozornici lipnja
pjevaju Brazil

- 09:46 - Komentari (13) - Isprintaj - #