piskaralo Tixi

utorak, 07.09.2010.

kako smo ja i ja provele popodne

- Izaberi boju!
- Crvena. Ne! Žuta.
- Neodlučna si.
- Događa se.
- Izvoli balon.
- Ti mi ga napuši!
- A, što ćeš ti raditi?
- Gledati more.
- Od tvojeg pogleda neće biti slanije!
- Ne gunđaj, nego puši!
- Evo ga!
- Neću tako!
- Što je sad?
- Neću balon bez trakice!
- Dodaj mi je.
- Ne znam gdje je držiš!
- Na radnom stolu.
- Stol je na drugom kraju sobe!
- Prava si ljenčina!
- Nisam, već gledam more!
- Ma, koliko god ga ti gledala, neće biti dublje!
- Prestani pričati i zaveži trakicu za balon!
- Izvoli!
- Hm!
- Što ti sad ne odgovara?
- Hoću i priču!
- Molim?
- Što će mi balon bez priče.
- Nemam ni jednu priču o balonu!
- Izmisli je!
- A, što ćeš ti raditi?
- Gledati kako more upija plavu boju našeg pogleda!

- 11:08 - Komentari (11) - Isprintaj - #