piskaralo Tixi

srijeda, 04.08.2010.

34!

Photobucket

na zadnjim stranicama srpnja
valovi bure zapljuskuju ulice
bacali smo kamenčiće
i tražili pingvine u plićaku

zadnje stranice srpnja
mirišu na loptice pokošene trave
pod kišobranom lipe
ubrala sam 34 kišne kapi
među nama
moj se pogled mršti na šalicu čaja
pokleknut će u danima prehlade
i vjetrovitim siječanjskim jutrima
izbirljivom pogledu
nudim voćne okuse s mašnom meda
i 34 kapi cvjetova limuna

na zadnjim stranicama srpnja
posjećuju me neobični snovi:
kupaonica obasjana ljubičastom toplinom jorgovana,
bijele pločice s mrljama suncokreta,
stepenice kojima se uvijek vraćam na početak rečenice,
nasmiješena Tina Turner s kojom izmjenjujem recepte za kruščiće…
tu su još i prizori orkanskog juga,
sabljarka nasukana na obali svitanja,
prazne ribarske mreže…


moja su buđenja oslikana
naboranim obrazima,
ukočenim osmijehom,
a moji prvi koraci šuškaju poput nepročitanih novina
.
.
.
večeras ću na sve odmahnuti rukom
natočiti čašu vina
i do kasno u noć
brbljati kako je 34
jednoznamenkasti broj

- 23:04 - Komentari (21) - Isprintaj - #