piskaralo Tixi

srijeda, 24.02.2010.

poziv na kavicu

Osoba B će se odazvati pozivu pod uvjetom da je sunčan dan. Za lijepog vremena dobar je sugovornik, a imamo i nekoliko zajedničkih interesa. Osoba B ne razumije moju ljubav prema kišnim šetnjama bez kišobrana.

Osoba Z je pažljiv slušatelj, a dok govori njezine su riječi pune optimizma i razumijevanja. Volim zelenu boju njezinog glasa, kao i njezinu ljubav prema humoru.

Na popisu pića, za osobu D kava je tri put prekrižena. No, osoba D će vam zato vrlo rado promiješati šećer u kavi i skrivajući se iza osmijeha polizati kap sa vrha žličice. Za petnaest minuta uživanja u crnog tekućini, osobi D ću morat iz torbe izvaditi paketić PEZ bombona.

Ako sam ja noć, osoba M je moj dan. Nitko me ne poznaje kao ona, a ja ne poznajem nikoga tko toliko odiše čistom dobrotom. Najčešće komuniciramo sms porukama, jer i sama ima tri osobe pod slovo D, a dijele nas i velika brojka u kilometrima. No, kad se nađemo na istoj adresi, osoba M me ispuni mirom, tišinom i ljubavlju. Osoba M mi silno nedostaje.

Osoba G uzgaja tempere. Osoba G nikad neće imati sebe, na način, na koji je ja moram imati. Ona je sretna osoba, no svoju sreću baca kroz prozor. Osoba G je na ovom popisu samo u prolazu.

Osoba N voli trampoline i gorčinu limunove korice. Njezina me ljubav ponekad zaboli. Ona će se vrlo rado odazvati pozivu na kavicu, no meni je njezino prisustvo važnije za neke druge pozive. U tim je situacijama vrijedna zlata.

Tu su još osoba K, A i F, no dijele na kilometri autoceste. Uz to, osoba F će samom radije popiti hladno pivo.

Iako je osoba Š uvijek u blizini, trebala bi je češće pozvati na kavicu. Ona uz kavu čita novine, a ja čitam nju. Dok ja listam novine, ona čita mene, onda zajedno listamo i čitamo novine, a na kraju čitamo jedna drugu.

Osoba T je moje srebro: i to je kompliment. Voli viceve, a ja već dugo nisam čula dobar vic. Poslala sam joj link za jednu stranicu, sad se smijemo zajedno, svaka u svojem gradu. Osoba T preferira kavicu u svoja četiri zida, dobar je slušatelj, no odgovara sa «aha, hmm, da».

Osoba R voli duge šetnje, voćne sladolede i nescaffe, kao i flomastere, prazne papire i rumenu tišinu. Osoba R korača uz more, s mislima kako poznaje moje korake.

Sa osobom O najčešće popijem kavicu u društvu nekih drugih osoba sa popisa. Bez obzira na to, mogu reći kako je osoba O pozitivna, smirena i elokventna.

Osoba U je ljubitelj kave bez šećera, no nedavno se odrekla gorkih kapi: sad je ljubitelj čaja, gorkog naravno. Osoba U je moj uzor, rame za plakanje i anđeo čuvar.
.
.
ne vjerujem u slučajnost.
svaka sličnost sa stvarnim osobama nije slučajna.
pred kraj dana hladni se vjetar provlači ulicama.
osoba R i ja pijemo veliku kavu s hladnim mlijekom.
osoba R sam ja.

- 18:09 - Komentari (8) - Isprintaj - #