piskaralo Tixi

srijeda, 18.06.2008.

Foto priča iz Solina

Jedna je foto priča mjesec dana spavala, jutros se zahvaljujući blogerici gustirna probudila.

Solin se nalazi u središnjoj Dalmaciji, sjeveroistočno od Splita, s kojim je urbanistički srastao. Pogrešno bi bilo pretpostaviti da je Solin splitsko predgrađe jer se radi o samostalnom gradu i to jednom od desetak najvećih na hrvatskom dijelu Jadrana. Grad je okružen planinama Kozjak i Mosor, a kroz njega protječe rijeka Jadro.

Photobucket

Jadro je rijeka koja teče kroz grad Solin. Dužine je 4 km, no iznimno je bogata vodom, pa tako napaja vodom i Split, Kaštela i Trogir.
U rijeci Jadro živi endemska vrsta, mekousna pastrva poznata kao "Solinka", koja se trenutno nalazi u opasnosti zbog tzv. kalifornijske pastrve. Solinjani je zovu i "Solinska rika".
Prije tridesetak godina u Jadru su obitavali i riječni rakovi, što je bio dokaz o čistoći vode. Rakovi su odjednom nestali. Uzrok je moguće onećišćenje te betoniranje i uređivanje obale rijeke.

Photobucket

Dan je kao stvoren za sunčanje.

Photobucket

Baš nam prijaju komadići kruha.

Photobucket

Tko nam to vodenim putem stiže?

Photobucket

Iako sam mali, ronjenje mi je u krvi.

Photobucket

Za nagradu i meni malo kruha, molim.

Photobucket

Ovaj sam put u lovu na kruh od mame brži.

Photobucket

Photobucket

Kopno nam nije mrsko, no ipak, više volimo biti u vodi.

Photobucket

Bijela ljepotica.

Photobucket

Crno-bijela kombinacija.

Photobucket

Ove su tri ljepotice malo suzdržane.

Photobucket

Bez guranja, idemo polako, jedan po jedan.

Photobucket

Još dva mališana i svi ste na broju.

Photobucket

Photobucket

Idemo, svi za mnom!

Photobucket

Svi skupa, za poslušnost bravo, bravo!

Photobucket

Photobucket

Sad ćemo se lijepo istim putem vratiti.

Photobucket

Od plivanja sam se umorio.
Sad ću se pod budnim maminim okom i ja malo sunčati.

Photobucket

A ja ću dvonošce do automobila ispratiti.

- 13:05 - Komentari (32) - Isprintaj - #