piskaralo Tixi

petak, 02.03.2007.

KUĆNI LJUBIMAC, PUŽ!

Rusalka me zamolila za post o puževima kao kućnim ljubimcima.



Stigao je iz Istre
Kao slijepi putnik
U vrećici sa sočnim rajčicama
I neko se vrijeme
U hladnjaku skrivao
Pronašla sam ga
Dok se na «mars» čokoladi skitao
Na dlan sam ga stavila
Istog trena udomila
I ime Pancho mu prilijepila
Za njega sam staklenu kuglu kupila
Zemljom i travom je napunila
Svježim ga povrćem hranila
Mali je puž sretan bio
Svakim je danom sve veći bio
Na kraju i novu kuglu dobio
Zimu je skoro cijelu prespavao
Na proljeće se opet pojavio
Svježu salatu za doručak naručio
Dobro se najeo
Pa mi duž ruke demonstrirao
Koliko je spavajući narastao
Do ljeta smo se družili
A onda se sredinom augusta
Puž svojim prijateljima u Istru vratio!
Ne, tu priči nije kraj
Još isto ljeto
Stigla je u metropolu vrećica nova
Ovaj put blitvom i paprikom napunjena
Svaka je paprika slijepog putnika imala
I još ih se nekoliko među listovima blitve skrivalo
Opet sam kuglu izvadila
Zemljom napunila
I na kraju 15 pužića nabrojala
No, puževi mali jako su osjetljivi
Nisu svi preživjeli
Brojka je pala na 5
Sad spavaju
Proljeće čekaju
A na ljeto će poput Pancha
Krenuti na put!


Copyright © by Tixi, 2007.

- 21:32 - Komentari (19) - Isprintaj - #