Pišem roman

  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Rujan 2007 (2)
Ožujak 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

O čemu se tu radi.... 
Pišem kako vi svirate. To bi značilo da zajedno stvaramo priču. To bi značilo da ono što mi vi predložite ja napišem. To bi značilo da ono što ja napišem ste vi odsvirali. To bi značilo da ja pišem onako kako vi svirate. To bi značilo da ne trebate znati note.

P.S Začetak stvari pogledajte na tikazesjanapisem.hr

KO-autori 
Lady Nixx







 Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Jutarnji.hr
Vjesnik.hr
Vijenac.hr
Novi list.hr
Slobodna dalmacija.hr
Feral.hr
Index.hr
Moderna vremena.hr
Knjiški moljac.hr

 Score
27.02.07. - prva rečenica


Koliko vas ima...
Counter
Get a Counter

alternativa blog naslovnici

 12.03.2007., ponedjeljak

1. poglavlje - 5. dio

Htio sam je pitat' jel’ me još voli, čisto iz fore, ali onda je u dućan ušla moja majka.
- Koji kurac ti ovdje radiš? – pitam. Majka me pogleda pogledom majke koja gleda sina koji psuje. Htjela mi je opaliti pljusku, ali je onda skužila Helenu.
- Koji kurac ti ovdje radiš? – pita.
- Radim – odgovori Helena.
- Šta ste opet zajedno?
- Nismo, ne – kažem.
- Onda dobro – kaže moja majka. Pozdravim se s Helenom i izađemo. Nikad se one dvije nisu podnosile, a majka je stalno govorila kako bi joj željela zavrnut' vratom, pa sam požurio iz trgovine. Na putu do stana majka mi priča kako je bila u stanu, pa je otišla do gazde, pa provjerila u kafiću, i onda joj je konobarica rekla kako me je vidjela da ulazim u trgovinu. Hodam ulicom s mamom, uvjerava me da se Helena udebljala. Ulazimo u stan. S vrata počinje primjećivati neobrisanu prašinu, višak suđa i neispeglanu odjeću. Rastvara zastore, pravi plan i dok priča vadi sredstvo za čišćenje. Ona obožava čistit. To je čudo jedno. Ja sjedam za stol i gledam je kako čisti i ona jednostavno uživa. Priča mi tako i o ocu i kako je opet našao neku novu ljubavnicu. Neka bar on ševi, šta sad. Izgleda da ta nova ljubavnica ima velike sise što je za moju mamu odmah znak da je kurva, pa se kao brine za njegovo slabo srce. Onda je primjetila kako je pomalo sažaljivo gledam pa mi priča kako su je par puta zaustavljali muškarci na ulici i nudili svoje brojeve da im se javi, i kako joj mnogi susjedi kažu kako odlično izgleda. Pita me da li se vidi da je smršavila, ja odgovaram da se ne vidi. Malo šuti, pa nastavlja o tome kako ona može biti s bilo kojim muškarcem, ali to ne želi. Prošlo ju je to, za razliku od mog oca koji ševi sve u šesnaest. Dobar je taj moj stari, da sam bar na njega. Inače, bili su 14 godina u braku. Majka je taman počela misliti da nema šanse da je stari ostavi jer se ipak dobro poznaju, polako se zapuštala, debljala, a stari je taman dobio novi posao. Postao je poslovođa jedne male agencije i sve su cure polako počele padati na njega. Kad je imao prvu aferu, mama je odlučila to ne vidjet'. Bacila je košulju sa crvenim ružem u pranje. Ali, sljedeći mjesec kad ga je zatekla u gradu kako se grli u jednom restoranu s nekom polubalavicom, bilo je previše. Shvatila je da on kao da želi da ga ostavi, pa je to i napravila. Još ga tu i tamo pozove na ručak, obično kad i mene. Često me koristi kao izgovor. Onda napravi novu frizuru, spremi njegovo najdraže jelo i kao da ga želi ponovno zavesti. No, on se ne da. Ima mlađe cure, zašto i bi. Majka upravo završava s pranjem poda, sve se blista. Sjedne nasuprot mene za stol, pogleda me važno i pita:

E, TU JE VAŠ RED:

1. "Imaš mi posudit šta love, išla bih na plastičnu operaciju?"
2. "Ovako više ne možeš živjet’, preseli se k meni?"
3. "Vidjela sam Zloju u gradu, kaže da ga ne želiš više vidjet’. Zašto?"
4. "Imaš 30 kuna, ja sam ostala bez posla?"
5. "Trudna sam."

IZABERITE! IMATE FORE DO KRAJA TJEDNA!

- 23:18 - Komentari (16) - Isprintaj - #