Rukavica (part one)


Sve ovo je ovdje zbog Borisa.. Trebala bih sada napisati 5 stvari koje niste znali o meni. Isprva mi nista nije padalo na pamet, ali na kraju se nisam mogla odluciti izmedu njih par za tu petu stvar, pa sam ih napisala deset yes i zato ce doci u dva dijela.. Slijedi prvi dio:

-Zanimaju me sve one cudne i znanstveno nedokazane stvari; stari kineski, indijski i japanski rituali i tradicije, uvjerenja.. Naravno, ne zanimaju me dovoljno da bih se bacila na istrazivanje istoga, ali ponekad, kada odlucim na etici odrzati referat o reikiju se zaista potrudim pronaci sto vise opisa i dokaza. Pa ipak, ta znatizelja me je i potakla na to da pocnem ici na yogu i zavrsim reiki..Inace mi je Boris stavio bubu u uho s onim razgovorom da svaki put kada netko umre izgubi 21 gram. Ne mogu prestati misliti na to, isto kao i na astralno putovanje, o kojem mi je takoder on pricao. Jednog dana bi voljela zaista dobro raditi yogu, istraziti reiki dovoljno da mogu pomoci sebi i ljudima do kojih mi je jako stalo i, naravno, otputovati tamo da vidim sve te stare hramove i sveta mjesta. Nekako u glavi smisliti je li sve to s reinkarnacijom tocno ili ne.. Mislim da ce mi ta postignuca (ako ih uopce bude) puno pomoci u daljnjem razumijevanju svijeta oko sebe.

-Obozavam more i vodu opcenito, ali ipak nikada u zivotu nisam bila u Dalmaciji. To je zato sto svake godine ljetujemo u istom mjestu; prije je to bilo blizu Pule, a sada je blizu Poreca. Posto ipak 10 mjeseci moram provesti u Zagrebu, svakodnevno se usrecim s par lijepih slika mora i plaza koje pronalazim na internetu. Mozda je to sve povezano i s time da sam po horoskopu riba? Haha.. Ma salim se, nema to nikakve veze. Jednostavno volim onaj osjecaj slobode koji mi pruza voda i najradije bi se po cijele dane namakala u moru. Osim kad ima meduza jer se njih panicno bojim. A kada mi je zaista zaista los dan, zamislim se kako lezim u onoj lezaljci izmedu 2 drveta, citam neku zanimljivu knjigu i osjecam miris mora. thumbup

-Svirala sam klavir 8 godina. Zapravo je sve pocelo dok sam bila jako mala i odjednom pozeljela svirati nesto s tipkama. Cinilo mi se bas super stiskati ih i slusati razne zvukove. Da bi me se rijesila, mama mi je kupila neki mali sintesajzer. Ali ja sam naucila note i pocela po njemu 'stiskati' na veliko. Onda joj je jedna zena savjetovala da me upise u glazbenu jer mi zaista dobro ide.. Ljubav prema 'stiskanju' je nekako nestala otkako sam dobila svoju profu iz klavira. Sjecam se da se u prvom razredu glazbene na mene toliko derala da sam se rasplakala. A onda se pocela cuditi sto mi je. blabla Tako da sam ja zbog nje i svoje lijenosti svirala sve manje i manje. No nije sve bilo tako crno. U meduvremenu sam otkrila teoriju i zaista dragu profesoricu koja mi je sve tako lijepo objasnila da je to bila milina. I tako sam zavrsila na teoretskom odjelu u srednjoj skoli, zbog cega sam jedno vrijeme cak i svirala bubnjeve. I na kraju sam odlucila – ispisati se. Otisla sam bez pozdrava..

-Volim prirodne znanosti. Ljubav se rodila u osnovnoj skoli i to zbog moje lijenosti. Shvatila sam da je kod takvih predmeta potrebno vecinom samo slusati na satu i tu i tamo zapamtiti koju formulu, dok je za drustvene potrebno redovito uciti ili barem provesti cijelu noc prije testa pred knjigom. Sada kako idem u srednju skolu nekako je od svega toga ostala samo kemija, koju mozda odem i studirati (lijenost je lijenost, a ja imam direktan upad). Ali to jos nije sigurno.

-Mrzim imati nesto na nogama. Da mogu i da vani nije stalno hladno, najradije bi hodala bosa. Ovako si to priustim samo po ljeti, kada uzivam u toplini zemlje ili ceste pod mojim stopalima. U meduvremenu si nabavljam lijepe carape kako bi se barem malo odobrovoljila kada ih moram navlaciti na sebe. I hodam bosa po stanu, dok netko u pozadini vice 'nemoj bosa po plocicama!' smijeh


13.01.2007. u 16:29
Komentari (7) | Isprintaj | Link | ^

<< Arhiva >>


< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv





ovo je..


..mjesto na kojem ce moja po nekima manicna depresija, paranoja i ostale pozitivne osobine doci do izrazaja smijeh


ostali blogovi


vanna vanich
lookica pookica
boris
silvija
namayani
andrea
andrea 2
drago
luka