...


Zeljela sam napraviti neki uvodni post za pocetak skolske godine. Obznaniti svijetu svoje odluke (kojih cu se vjerojatno drzati ravno 10 dana) i zazeljeti svima puno srece i zivaca. Kako iz tih mojih zelja nije ispadalo nista konstruktivno, odlucila sam se za jednu drugu, takoder vjecnu temu.
Prijateljstvo.
Sto li je to uopce, koliko traje? Kako znati je li neko prijateljstvo pravo za nas? Zele li nam prijatelji uvijek dobro ili ipak u svemu gledaju i svoju korist?
Neki kazu da sam se promjenila. Isto to i ja njima mogu reci. Svojih promjena nazalost nisam toliko svjesna da bih znala reci jesu li one zaista tako negativne kao sto kazu. Mozda i jesu.
Ne zelim svu krivicu prebaciti na drugu stranu jer smatram da je, isto kao i za dobar odnos, i za razorenje istog potrebno dvoje.
Svi mi svakim danom grijesimo. Prijatelji su oni koji su spremni trpjeti nase greske i mane iako su ih jako dobro svjesni. Ali isto tako, prijatelji bi trebali biti nama samima glavni razlog nasih pozitivnih promjena. Tako bar ja vidim stvari.
Ne mogu ne biti tuzna sto sam izgubila bliskost sa jednom zaista dragom osobom, sto je sve otislo u toliko negativnom smjeru da se vise ni nema smisla truditi. no Ponekad se uhvatim kako razmisljam o tome sto bih mogla uciniti da se barem malo priblizimo starom. Tada me s druge strane doceka sada vec potpuno hladna osoba i shvatim da je prekasno. Jedino na sto se mogu osloniti su lijepe uspomene. Bezbroj malih stvari oko kojih smo se razumjele na potpuno cudan nacin. Vrlo cesto slicni stavovi o ljudima. Puno gluposti zbog kojih sam ju toliko voljela..
Hvala ti na tim ugodnim vremenima. kiss


05.09.2006. u 19:24
Komentari (8) | Isprintaj | Link | ^

<< Arhiva >>


< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv





ovo je..


..mjesto na kojem ce moja po nekima manicna depresija, paranoja i ostale pozitivne osobine doci do izrazaja smijeh


ostali blogovi


vanna vanich
lookica pookica
boris
silvija
namayani
andrea
andrea 2
drago
luka