petak, 23.11.2007.

Predizborna šutnja

Nisam nekakav demokrat, i Fukuyama mi nije baš nešto drag, ali ako mi je već živjeti u demokraciji- poštovat ću njene zakone i probati na što bolji način doprinjeti društvenoj stabilnosti i pravednosti prema ovome narodu.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

U skladu s time, eto- još jedna je minuta do predizborne šutnje i ja svečano obećajem da neću govoriti da mi HDZ ide na živce, SDP na jetra, HSP na želudac, da mi se HSLS popeo na vrh glave, HČSP na pupak i svi ostali na sve ostale organe.

Prije par dana bio je taj predizborni koncert na Trgu i svirali su tamburaši staru pjesmu koja ide "Od dvora do dvora, nigdje takvog lopova" a u pozadini je bila slika predsjednika te stranke. Japanski turisti su prvo slikali skup, a tad mene jer sam se smijao kao žabac Kermit na bijelom.

Ali, sad psssst....

Tko prvi pisne, Hrvat.

- 23:59 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>