petak, 24.08.2007.

Moj prvi slikovni riječnik

Našao sam, kopajući po knjigama, jednu knjižicu punu slika. Radi se o mojem prvom slikovnom riječniku, dječjoj slikovnici u koju je moja mama upisivala sve riječi koje sam blebetao.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Evo dakle, Sinkeovog prvog slikovnog riječnika....

duda- didika, dida
keks- keka
kamion- avon
lopta-ota
kolica- ica
krevetić- kevet
lopatica- patica
cipela- cipa
šlape- sape
maska- masak
tricikl-ciku
naočale- utaje
televizija- izija
radio- adio
lula- juja
pisaći stroj- usina
telefon- fon
ručni sat-kikan
budilica- kikan
kuća- kuta
vrata- ata
prozor- pozol
opeka- ciga
radijator- dijator
pegla- pega
veš mašina- ušina
mlinac za kavu- uu
lonac ( rajngla ) - ajnga
usisavač- uuuu
metla- metka
zidni sat- kikan
akvarij- ibica
stolica- toica
stol- tol
ručnik- unik
sapun-pun
sušilo za kosu- fem, uuu
svjetiljka (lampa )- ampa
zrcal ( špigl ) - upigl
žlica ( žlićica ) -icica
lizalica ( "mikić" )- mikic
čokolada-ade
mandarinka- manganina
jagoda- jaguda
riba-iba
grožđe-goda
mrkva-muka
luk-uk
peršin- uzice
pero- peo
muha- mufa
mrav-mav
zmija- mija
leptir-til
jež-ez
lane- ane
jelen-jejen
lav-av
slon-con
udav-mija
žirafa-afa
tuljan ( riba )- iba
pingvin- gigin
majmun-mamunvuk-uk
lisica- isica
gazela ( lane ) -ane
klokan- kokan
rak- ak
mačka- mica
konj- ije ije
krava- mu
kunić-zeko
pas-vau vau
kućica za psa- kucica vau vaua
pijetao- iku
pile- pivic, pilic
vatra- vata
mjesec- mesec
patka- patak
kišobran- kisoban
traktor- tatok
rovokopač-bager
automobil-gigi
motocikl ( motor ) -utol
avion-avon
helikopter-kotel
kamp-prikolica- pikoica
moped ( motor )- utol
bicikl- ciku
vagon-gon
autobus-apatus
kamion-cisterna ( avion ?) - avon
šator- šato
jedrilica ( brod )- bod
gumeni čamac- tamac
foto-aparat- cik (ciu )
kompas- kikan
dizalica- diaica
lokomotiva- ak
vlak- ak

Eto....odtad je puno prošlo. Mnogo sam novih riječi naučio, ali sam i doživio mnogo toga. Prošlo je dvadeset i pet godina od tada i danas samo što valjda nemam svoju djecu koja će isto tako brbljati svoje riječi.

Hvala ti, mama, što si se već tada tako brinula za mene.

Inače.... moja mama mi je veliki uzor borca u životu. Da nemam nju, ne znam što bi bilo samnom.

Hvala Ti, Bože, za Irenne.

Pusa, mama.


- 21:26 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>