www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


Myspace layouts

Myspace layouts




< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (4)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (13)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by

Opis bloga



Chat

Made in:Chat




ime:martina
prezime:zaboravila sam ga kad se sjetim javim vam
rodena sam:20.11.1993
idem u:8e
zivim u :sesvetama
naj frendica:nina
po horoskopu sam:skorpion
volim:slatkise,frendove,internet,itd...
mrzim:par cura iz skole,pedofile,dvolicne kurve!!!!!!!
mana:psujem,nisam bas pametna ali nisam ni glupa, naivna sam (vjerujem ljudima)...



Kiss Glitters

Kiss Glitters






Create your custom cookie at bigoo.ws


PPatriotic
IIntelligent
SShaggy
AAstounding

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com













za mene

i za mene
Image Hosted by ImageShack.us



myspace
Glitter Graphics


Chat

Made in:Chat




Hearts Glitters

Hearts Glitters

Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


MySpace

MySpace




MySpace Layouts

MySpace Layouts



ponedjeljak, 03.09.2007.

maturalac!!!!!!!!!

na maturalcu mi je bilo super, sve dok me razrednik nije zatvorio u sobu na dva sata, samo zato sto sam mu rekla da je peder i da mu jebem mater!!! to nije fer i uzeo mi je mobitel!!! bas me bijo zivciro i on i monika kozic, ja mislim da bi njih dvoje bili surer par da je profesor mladi!!! a ta monika glupaca jedna ja stojim tri metra od nje a ona mene udara svojim ruznim smrdljivim nosom po glavi!!! zenska je fakat spaljena ja i amra ju malo zejebavamo a ona nas tuzi profesoru da ju ja i amra matletiramo, vidi se da je koza!!! zenska sere svima da je imala 10 deckiju!!! daj molim te, nebi ju ni stapom preko interneta dodirnula! upoznala samjednog decka koj mi se svido zvao se albin i ja sam bila se njim, i sada zalim!!!! zato sto sam ja njega poslje tri tjedna ostavila on je meni reko da sam kuja!!! kako me zivciraju takvi decki cura ih ostavi i odma je ona kuja!!!! a sta je onad on? velika pickica kakve nema!!!!!! jedva sam cekala da dodem doma zato sto smo svaki dan imali za rucak i veceru snicle, bokte sanjala sam snicle kako hodaju po stepenicama!!!! bilo mi je zabavno samo zahvaljujuci valentini,ani,zeljkici,amri,franki!!!



| Just Say SomeThiNg (0) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.