www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


Myspace layouts

Myspace layouts




< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (4)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (13)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by

Opis bloga



Chat

Made in:Chat




ime:martina
prezime:zaboravila sam ga kad se sjetim javim vam
rodena sam:20.11.1993
idem u:8e
zivim u :sesvetama
naj frendica:nina
po horoskopu sam:skorpion
volim:slatkise,frendove,internet,itd...
mrzim:par cura iz skole,pedofile,dvolicne kurve!!!!!!!
mana:psujem,nisam bas pametna ali nisam ni glupa, naivna sam (vjerujem ljudima)...



Kiss Glitters

Kiss Glitters






Create your custom cookie at bigoo.ws


PPatriotic
IIntelligent
SShaggy
AAstounding

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com













za mene

i za mene
Image Hosted by ImageShack.us



myspace
Glitter Graphics


Chat

Made in:Chat




Hearts Glitters

Hearts Glitters

Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


MySpace

MySpace




MySpace Layouts

MySpace Layouts



srijeda, 30.05.2007.


Create Your Glitter Text



| Just Say SomeThiNg (0) | PriNt sOmeThinG | # |

ostavite mi komentar

ostavite mi komentar!!!! pozdrav svimasmokinsmokinpartypartythumbupthumbupmahmah



| Just Say SomeThiNg (0) | PriNt sOmeThinG | # |



Create Your Own Countdown



| Just Say SomeThiNg (0) | PriNt sOmeThinG | # |

nema naslova 2

bok! htijela bi pozdravit blazenku wavewavewave to vam je jedna jako luda cura iz 7a,zenska je luda ko daska ali u dobrom smisluthumbupthumbup!! zasto svi govore da volim frku??? je li to istina??!



| Just Say SomeThiNg (2) | PriNt sOmeThinG | # |

Cartoon Glitters

Cartoon Glitters



| Just Say SomeThiNg (0) | PriNt sOmeThinG | # |

srijeda, 23.05.2007.

ludnica!!!

bok!!! kako ste? Danas u skoli je bilo ludo, poljevali smo ser sa vodom!!!thumbup sva sam mokra!! i taman kada sem se osausila (samo kosu) opet su me osmasi polili!!! ubit ce me mama ako dodem doma mokra!!!headbangheadbang jucer me ona glupaca iz tjelesnog iz luke jedan skoro izbacila sa odbojke zato sto sam kao kucala na vrata kada je luka 1 imala tzk, a nisam samo ja lupala,headbang nema veze nisam htijela odat frendice. ta kucka zna samo srat bas me zivcirabangbang.



| Just Say SomeThiNg (15) | PriNt sOmeThinG | # |





Tvoje Vjenčanje (samo za cure)
Full Name
Age
Za kog ćeš se udati: Kaka
Gdje će ti biti vjenčanje: u crkvi
Koliko će ljudi doći: 300
Koja će vam pjesma svirati za prvi ples: Michelle Featherstone- We Are Man and Wife
U koje godišnje doba ćeš se udati: proljeće
Gdje ćete ići na medeni mjesec: Hawaii
This fun quiz by Nicky666 - Taken 292 Times.
New - How do you get a guy to like you?



| Just Say SomeThiNg (0) | PriNt sOmeThinG | # |

srijeda, 16.05.2007.

KOLACIC

VIDITE OVAJ KOLAC NA LJEVOJ STRANI STISNITE NA NJEGA (NA SREDINU)yesyeswavethumbupthumbupparty



| Just Say SomeThiNg (3) | PriNt sOmeThinG | # |








Make your own custom scroller sign at ProfileMix.com!



| Just Say SomeThiNg (1) | PriNt sOmeThinG | # |

najsretnija na svijetu

thumbupwavemahe mama mi je jucer bila u Austriji thumbup, kupila mi je super robu,smijeh kako je lijepa ja sam fakat sretna ovih danasmijehsmijehparty upoznala sam jednog decka koj mi se jako svida,yes da vas pitam svida li vam se moj novi dizajn,ja mislim da je super napokon dizajn koj mi se svida !!!super mi je !!!
Cartoon Glitters # 170174

Cartoon Glitters # 170174



| Just Say SomeThiNg (1) | PriNt sOmeThinG | # |

srijeda, 09.05.2007.





What Kind of Geek are You?
Name
DOB
Favourite Color
Your IQ is very high
You are a word nerd
Your strength is you can understand and use slang
Your weakness is chocolate
You think normal people are stupid
Normal people think that you are deranged
This cool quiz by owlsamantha - Taken 279312 Times.
Earn Money! Get paid to take surveys!



| Just Say SomeThiNg (6) | PriNt sOmeThinG | # |

boooook!

Eljudi danas igraju (nogomet) luka 1 i sesvetski kraljevec i luka 2 i kasina!!!thumbupthumbup znate li koliko zgodnih deckiju ima!!! ali nisu bas svi tako jako zgodni!? na zalost!! headbangheadbangheadbang e volim svoj zivot!! sutra mi starci odlaze wavewave u austriju !!! napokon cu biti doma sama, jedva cekam (sto prije odu to bolje, nije da ih ne volim nego jednostavno me malo zivciraju)!!! ismijehsmijehsmijeh htijela bi pozdraviti Anu,Zeljkicu,Zagericu,Andreju,Ninu,Valentinu,Franku i druge neda mi se vise pisati!?



| Just Say SomeThiNg (0) | PriNt sOmeThinG | # |

srijeda, 02.05.2007.

Ako znate nekoga tko ima dobre dizajnove javite mi !!!

Ima li netko tko ima dobre dizajneve neka se javi plizzzzz!!!! ubit cu se nitko nema dobre dizajnove!!!headbangheadbangheadbang kako ste?! sta mislite o blogu od bogatasica01.blog.hr ja mislim da je totalno glup da gluplji ne moze bit (ustvari moze, ali nema veze) zenska je "bogata mislim ono" zenska pise da ima 28 labela to je fakat "bogato". ludJa mislim, ako cemo iskreno da ona sere o svemu sta pise!!!ludlud



| Just Say SomeThiNg (4) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.