ja sam megi i niko mi nikaj nemre

25.09.2006., ponedjeljak

iron maiden

evo za ove koji buju čitali moj blog, a nema ih previše pisala bum malo o iron maiden a ne o tom kak jedem pomfrit i pijem kolu (frendova fora). dakle iron maiden ima, kolko sam da ih zbrojim, e da trenutno ja bar mislim 6 članova. steve, bruce, dave, adrian, janick, nicko (nemojte me vješat ak nije točno...). meni se posebno sviđa u iron maiden kak lik svira đitru. i mrzim one koji misle da je iron maiden ime i prezime (lol), moje frendice sve od reda su glupe i blesave tam slušaju one šakire i pussycat dollys il kak već. meni je jedino dobra (mere se provuć) avril - makar je to pop i glupa je šminkerica pravi se bitna, al kaj bum dobre su mi njene pjesme (normalno, neke). još morem slislit onu nelly furtado i rihannu, a dalje neide, dobro, sad bum se vrnula na iron maiden. evo zadatak, ostavite komentar o tom dal ih volite il ne. evo još bum rekla par rječi o njima. heh samo malo... najte samo mislit da bum ovo skopirala z nekog sitea neg je to sve iz glave (ajde bar to imam). za one tupave evo ''korisne'' informacije:iron maiden je HEAVY metal ne neki dark metal il neznam kaj još sve postoji... ukupno su izdali 24 albuma, od toga 5 live-albuma, 5 best-off, 13 studio i jednu PC-igru (Ed Hunter) s nekim njihovim izvedbama. njihova maskota, eddie, ne može se svrstati niti u jednu skupinu "čudovišta". izgledom podsjeća na spoj kostura i zombija. iron maiden-ov osnivač steve harris, osim frontmena ima i ulogu basista, uz gitariste adriana smitha, dave murraya i janicka gersa, bubnjara nicku (neznam prezime) te pjevača brucea dickinsona. evo to je osnovno. da bar dojedeju v hrvatsku... bye bye sljedeči put pišem o nekom drugom dobrom bendu.
- 20:18 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

opis bloga

zujo nikaj posebno. ja sam piromanka megi hehe. volim se igrat upaljačima lud

Free Counters
Get a Free Counters

linkovi

igre koje igram

call of duty 1, u.o. i 2
warcraft
i još dosta toga neda mii se nabrajat. ratne igre igram.lud

ostalo

tak jer ne upotrebljavam caps lock na msn skoro nikad a dok treba nekaj za ozbač bez zeke onda delam na microsoft wordsmijeh