ja sam megi i niko mi nikaj nemre

25.08.2006., petak

ja sam megi i neka objašnjenja o meni

ja sam megi i niko mi nikaj nemre. hehe. ja sam jedna curica od 12 godina i volim se igrat s upaljačima. evo to mi i vidite u nicku. igram call of duty i u klanu sam koji se zove mod. živim u zagrebu al sam inače varaždinka pa tam odlazim često. hehe. moj msn je megi.gusek@hotmail.com i slobodno me kontaktirajte ak nekaj treba. govorim dobro engleski a njemački, latinski i grčki nekaj manje. onda, slušam rock, metal i punk. najbolji bendovi su mi: guns n' roses, iron maiden,the darkness, ac dc, beatles, ramones, rhcp i posle bum još pisala o tom pa se ne sekiram kaj nisam sve napisala. uglavnom, idem u crkvu i nisam ateist ko večina rokera. nisam darkerica da nebi bilo da sam sva crna. mrzim rozu boju ovožavam crnu i crvenu. sviram klavir 7 let i giratu dost dobro svirat. električna gitara je baš cool samo moja mama šizi kad sviram. volim motore jako stvarno nisu bezveze. volim pričat na team speak il ventrilo. komentari dobrodošli!
- 17:52 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

opis bloga

zujo nikaj posebno. ja sam piromanka megi hehe. volim se igrat upaljačima lud

Free Counters
Get a Free Counters

linkovi

igre koje igram

call of duty 1, u.o. i 2
warcraft
i još dosta toga neda mii se nabrajat. ratne igre igram.lud

ostalo

tak jer ne upotrebljavam caps lock na msn skoro nikad a dok treba nekaj za ozbač bez zeke onda delam na microsoft wordsmijeh