< siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws




zovem se ante
roden sam i zivim u zagrebuhrvatska
imam 13 god
hobi su mi CUREcerek i izlasci:u kinoeek,u diskacepjevaparty i hang outanje po gradurolleyes
najbolji frendovi:arijan.dinek,hrc,maxic,zvonacwave
visina:157cm
tezina:48kg
best jelo:skampi na buzarunjaminut
mrzim:sve koji se previse prave vazni,cure koje misle da su veze preozbiljna stvar...i kad neko hoda s istom curom/deckom vise puta..
volim:box,CUREcerek,izlaske,dinamo itd


evoi moja slika
ante:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws



Ja sam dino
isto zivim u zagrebu
imam 12 godina..
moji hobiji su:cure,izlasci...ma svašta
volim:sebe,svoje frendove,frendice,igrice,sport
,obitelj...
kad odrastem zelim biti sexinstructor...
naj prijatelji :ante,arijan,matko,hrc
životni moto:prebiti hrca
i to je to od mene..Pooooooozmahfinopjevawave




Free Music

Free Music



Free Music

Linkovi

Manda

petak, 04.01.2008.

ljudi,mozda je to to by ante

ako u ovom postu bude oko 100 komentara necemo izbrisat blog ako bude manje od 90 brisemo ga...pozz od antee

- 12:59 - A reCi ... SaMo(127) - PrInTaJ - reFrEsh..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.