08

srijeda

travanj

2015

krc

Dosta se toga promjenilo od kada sam ušla u svijet tobolčara.
Sisavac je od iskliznuća totalno zaokupio život. Neke kvazi pseudo frendice više i ne čujem ali ionako sam samo povlačila ono šta se davno trebalo odrezat.
Nekako se čini teško kliknit s nekim ..Žene su nekako zločeste i mada u početku sve izgleda idealno poslije se pojavi ljubomora,trač i ode sve kvragu..
Nešto su svi počeli bit u fazi samo pronalska, meditacije i buljenja u sunce. Yea ja nisam duhovni đir ako samo ugledam neke takve dvostuko ili trostruko prenesene rečenice kidam glavom bez obzira.
Nije da ih ne razumijem nego zašto bi..
To jednostavno nije to.. Rađe su gledat zombije i Walking dead nego neku dramu o zoni svjetlosti i mjeseca.
Malo mi je fax nauka isparila...Jedino pametno je šta sam počela čitat knjige a to mi se zgadilo toliko da sam tražila samo the IT kniigu koja će skinit ljagu studenstskih knjiga..
a Šta češ morat ću se vrati u more i tuđit ljudima imovinu..ipak sam ja pirat a ne kućna paprat

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.