nedjelja, 04.02.2007.

DOSADNO MI U ZIVOTU A STA SE MOZE!!!

Ajmo rec da nisam u depri makar sam uvijek malo kada ga vidim i kada mi razjebe uvijek vikend!!!Ok dosta mi je kada ga moram gledat u jebenoj skoli iz koje jedva cekam da se pokupim jer su svi tako nesposobni u njoj da bi je i moj cucak bolje vodio.Sada vlada ,hara neka gripa ili viroza sva sreca da je nisam dobila ono juhu!!!!E DA novu sam provela super u old thimeru ili vam u kaju bilo je odlicno.Cak smo i cagicu bacili o da ekipa je bila mrak odlicna ma nema rijeci!!Mislim imam slika ali mi se neda stavljat!! Mrzim tj.nevolim 2 mjesec zbog valentinova svi imaju nekog ja opet nikog svi su zaljubljeni (love is in the ear)!"!No maskare su tu ajde bar nesta da me malo razveseli.No ugl.nisam si jos nasla eku ekipu makar ovom prilikom pozdravljam svoju mateu i luciju ser frendice mojue onu pijanduru necu!!Franka svog jer sam ga tjerala da provede subotu samnom sada ga zelim i sorry!!pusa svima

- 20:14 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

dosadno mi je

O meni

-zovuh me sara
-IMAM 14 GODINA
-crncim u Bogumilcu
-zivot mi uljepsavaju profesori i frendovi
-slusam sve osim narodnjaka i popa
- i volim puno brbljat i nesramim se(ponekad)